Lietuvių poreikius atspėti nesunku: dažniausiai rinkosi tik dviejų spalvų „Volkswagen“ ir „Audi“

2018-ieji tapo dar vienais sėkmingais metais „Audi“ platintojui Lietuvoje ir Latvijoje bei „Volkswagen“ platintojui Baltijos šalyse „Moller Import Baltic“ (MBI). Pardavusi 11 994 naujus „Audi“, „Volkswagen“ keleivinius ir komercinius automobilius, įmonė savo pardavimus išaugino 20 proc. ir pasiekė 272 mln. EUR apyvartą (+17 proc.), rašoma pranešime.
Naujasis „Volkswagen Touareg“
Naujasis „Volkswagen Touareg“ / VW nuotr.

Pernai visi trys prekės ženklai – „Volkswagen“ keleiviniai automobiliai, „Volkswagen“ komerciniai automobiliai ir „Audi“ – pasiekė puikių rezultatų dėl kokybiško klientų aptarnavimo ir plačios produktų gamos.

2019-aisiais MBI savo dėmesį toliau skirs produktų gamai, elektrifikacijai, atstovybių tinklo plėtrai, klientų patirčių tobulinimui ir naujiems produktams, pavyzdžiui, „Volkswagen“ ir „Audi“ lizingui. Jau dabar kas ketvirtas automobilis perkamas pasinaudojant šia finansavimo paslauga.

Nuo 2018-ųjų spalio dauguma automobilių pristatomi tiesioginiu keltu iš Travemundės uosto Vokietijoje į Liepoją Latvijoje. Naujasis maršrutas leidžia vienu keltu pristatyti iki 300 automobilių, o tai gerina veiklos efektyvumą.

2018-ieji buvo dar vieni rekordiniai metai „Volkswagen“ gamintojui. Pasaulyje parduota net 6,2 mln. jo automobilių, o Baltijos šalyse pardavimai pasiekė 7 719 arba 10,4 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Lietuvoje parduota 9 proc. daugiau „Volkswagen“ automobilių – 3 196, o užimama naujų automobilių rinkos dalis pasiekė 9,9 proc.

Baltijos šalių lyderiai – „Golf“, „Tiguan“ ir „Passat“ – sudarė net 78 proc. pardavimų. 2018-aisiais „Volkswagen“ įsitvirtino visureigių segmente, rinkai pasiūlydama keturis modelius. Pernai kas trečias parduotas „Volkswagen“ automobilis buvo visureigis, o bendrai jų pardavimai augo 45 proc. Be to, pirmą kartą istorijoje visureigis – „Tiguan“ – buvo antras pagal populiarumą „Volkswagen“ modelis Baltijos šalyse.

2019-aisiais „Volkswagen“ koncentruosis į visureigių segmento plėtrą, atstovybių tinklo didinimą ir produktų gamos išplėtimą elektromobiliais su „ID.“ modeliu. Šį pavasarį „Volkswagen“ pradės ilgai lauktus išankstinius pirmojo „ID.“ elektromobilių šeimos modelio užsakymus.

Gamintojo nuotr./„Moller Baltic Import“ konferencija
Gamintojo nuotr./„Moller Baltic Import“ konferencija

Šis modelis pagamintas pasitelkiant unikalią modulinę MEB platformą, kuri leidžia pasiūlyti masėms prieinamus elektromobilius. Taip pat bus pristatyti du nauji modeliai – „T-Cross“ visureigis pavasarį ir atnaujintas „Passat“ trečiąjį šių metų ketvirtį.

„Audi“ 2018-aisiais iš viso pardavė 1,81 mln. automobilių – 3,5 proc. mažiau nei 2017-aisiais. 20 naujų modelių ir naujoji WLTP bandymų metodika lėmė trumpalaikį pardavimų kritimą Europoje – -13,6 proc. palyginus su 2017-aisiais. Pernai Lietuvoje parduoti 457 nauji „Audi“ automobiliai, kurie gamintojui užtikrino 20,1 proc. premium klasės automobilių rinkos dalį. Pernai populiariausi „Audi“ modeliai buvo Q7, Q5 ir A6, kurie sudarė 58 proc. visų pardavimų.

Dauguma pirkėjų vis dar rinkosi automobilius su dyzeliniais varikliais (60 proc.). Tarp populiariausių automobilių spalvų išliko neiššaukiančios spalvos. Net 27 proc. pirkėjų rinkosi juodos spalvos automobilius, 20 proc. pirmenybę teikė baltiems, o 17 proc. pirkėjų užsisakė pilkos spalvos modelius.

2019-aisiais „Audi“ rinkai pasiūlys net 20 naujų inovatyvių modelių. Naujasis Q3 jau pasiekė Lietuvą, o progresyvusis „Audi A1 Sportback“ pasirodys netrukus. Viena laukiamiausių metų naujienų, elektrinis „Audi e-tron“, Lietuvos keliuose pasirodys jau pavasarį. Atnaujinti A4 ir Q7 modeliai Lietuvą pasieks kiek vėliau, o naujų Q3 ir A1 versijų laukiama metų pabaigoje.

2018-aisiais „Volkswagen commercial vehicles“ (LCV) demonstravo puikius rezultatus ir Baltijos šalyse užėmė 16,7 proc. rinkos (+2,4 proc. punkto augimas). „Volkswagen“ LCV Lietuvoje pernai užėmė rinkos lyderio poziciją – buvo parduoti 1 193 (+57 proc.) automobiliai.

Užimama rinkos dalis išaugo iki 21,7 proc., net 5,4 proc. punkto daugiau nei 2017-aisiais. Puikius rezultatus lėmė laimėti viešųjų pirkimų konkursai, pavyzdžiui, Greitosios medicinos pagalbos automobiliams Lietuvoje ir Latvijoje.

2019-ieji komerciniams automobiliams taps elektrifikacijos metais. Rinkai bus pristatyti pirmieji „e-Crafter“ modeliai, kuriais prekės ženklas siekia pademonstruoti didelį komercinių elektromobilių potencialą. Ateinančius tris mėnesius „Volkswagen“ LCV kartu su kurjerių tarnyba DPD demonstruos, kaip „e-Crafter“ gali paversti siuntų pristatymą miestuose draugiškesniu gamtai ir efektyvesniu. 2019-aisiais „Volkswagen“ LCV taip pat pristatys „Amarok Hunter“ ir atnaujintą „T6“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų