„Kalbant apskritai, praėję metai mums buvo labai geri. Bendrai Baltijos šalyse pardavėme 10 tūkst. automobilių“, – sakė Ilze Grase-Kibilde, „Moller Baltic Import“ generalinė direktorė.
Maždaug 7 tūkst. iš pernai Baltijos šalyse parduotų modelių buvo „Volkswagen“ ženklo. Daugiausiai įtakos čia turėjo pardavimai Lietuvoje, mat čia nupirkta maždaug 3 tūkst. naujų šio ženklo modelių.
Panašu, kad ne prastesnių metų „Volkswagen“ ženklo atstovai Lietuvoje gali tikėtis ir šiemet. Justas Nekrošius, „Volkswagen“ ženklo vadovas Baltijos šalims, pasakojo, kad pernai pardavimus labiausiai į viršų tempė SUV modeliai, ypač – „Tiguan“. Jis atskleidė, kad maždaug kas penktas Baltijos šalyse parduodamas „Tiguan“ yra ypač prabangus.
Išpardavė pusę, skirtų šiems metams
Ši tendencija, pasak jo, smarkiai nesikeis. Prognozuojama, kad visoje Europoje SUV tipo automobilių pardavimai sudarys 36 proc. rinkos.
„Baltijos šalyse šią tendenciją mes jau lenkiame, nes 39 proc. naujų automobilių pirkėjų renkasi SUV modelius. Hečbekus perka 25 proc. pirkėjų, o po 13 proc. – sedanus arba universalus“, – pasakojo J.Nekrošius, pridūręs, kad daugiausiai Baltijos šalyse buvo įsigyta „Tiguan“, „Passat“ ir „Golf“ automobilių.
TAIP PAT SKAITYKITE: „Volkswagen T-Roc“: pirmiausia tiems, kas nenusipirko „Tiguan“
Jis atskleidė, kad pernai 27 tūks. naujų automobilių pirkėjų Baltijos šalyse norėjo būtent SUV modelių. Didžioji dalis, 14 tūkst., rinkosi didesnius, tokius kaip „Tiguan“, „Nissan Qashqai“ ir panašius modelius. Maždaug 8 tūkst. jų pasirinko mažesnius, „T-Roc“, „Hyundai Kona“ tipo automobilius.
Tendencijos neturėtų keistis ir šiemet. J.Nekrošius atskleidė, kad jau dabar, metams vos prasidėjus, „Moller Mobility Group“ Baltijos šalyse išpardavė kone pusę visų šiems metams numatytų „T-Roc“ modelių. Tiesa, tai nereiškia, kad nespėjusiems užsisakyti teks laukti daugiau nei pusmetį, kol galės įsigyti automobilį, kaip kad pernai buvo su „Tiguan“ modelių.
„Gamybos pajėgumų problema išspręsta, o mes esame pasiryžę pasikalbėti su gamykla ir pamėginti padidinti šiems metams skirtą kvotą“, – kalbėjo „Volkswagen“ ženklo vadovas Baltijos šalims.
TAIP PAT SKAITYKITE: „Volkswagen T-Roc“ – paaukštintas „Polo“, kurio kaina patiks ne visiems
Visureigių gamą „Volkswagen“ plės ir toliau. Kovo pabaigoje Pekine, Kinijoje, debiutuos, ir vasaros pabaigoje Lietuvą pasieks naujas „Volkswagen Touareg“ visureigis. Pastarąjį, gyrėsi ženklo atstovai, nė nematę jau užsisakė du klientai. Metų pabaigoje laukiama dar vieno nedidelio visureigio, kuris kol kas neoficialiai vadinamas „T-Cross“.
Į viršų tempė Q modeliai
Ilgvarsas Lubka, „Audi“ ženklo vadovas Baltijos šalims, taip pat neslėpė, kad praėję metai „premium“ segmento ženklui buvo geri. Lietuvoje „Audi“ ženklo pardavimai ūgtelėjo 13,2 proc., iš viso buvo parduoti 502 automobiliai. Pagal pardavimus tarp „premium“ segmento modelių, „Audi“ – antroje vietoje. Pirmoje – 580 automobilių pardavę BMW, trečioje – „Volvo“, pernai pardavę 387 automobilius. „Mercedes-Benz“ ketvirti, pardavę 353 automobilius.
Anot I.Lubkos, visiškas pardavimų lyderis – didysis „Audi Q7“. Pastarojo visureigio pernai nupirkta 154 vienetai ir tai 31,6 proc. daugiau nei metais anksčiau. „Audi A6“ – taip pat pardavimų lyderis, šio modelio Lietuvoje parduota 107 vienetai, tai – 59,7 proc. daugiau nei metais anksčiau. Tarp perkamiausių – ir 100 parduotų Q5. Tiesa, šio modelio pernai parduota 36,3 proc. mažiau, tačiau tik dėl to, aiškino I.Lubka, kad praėjusiais metais pasirodė naujas Q5 modelis ir senieji modeliai buvo išparduoti.
Pristatys elektrinį visureigį
2018-ieji „Audi“ ženklui bus ypač gausūs, mat, skaičiuoja atstovai, per visus metus bus pristatyta apie 20 įvairių naujų ir atnaujintų modelių. Tarp naujovių ryškiausia žvaigžde taps didysis „Audi Q8“ visureigis, kuriuo, teigiama, gamintojas tikisi sau atsiriekti BMW X6 pirkėjų pyrago gabalėlį. Pastarasis turėtų būti pristatytas vasaros viduryje.
Metų pabaigoje nuo konvejerio nuriedės mažiausias gamos modelis – „Audi A1“. O visus metus vainikuos „Audi e-tron“ – pirmasis gamintojo elektrinis visureigis. Atstovai neslepia, kad lūkesčiai, susiję su šiuo modeliu, ypač dideli, o pagrindiniu varžovu taps „Tesla Model X“ elektrinis visureigis.
Pirminiais duomenimis, viena įkrova elektra varomas „e-tron“ modelis galės nuvažiuoti apie 500 km atstumą, turės 3 elektros variklius, kurių bendra galia sieks 504 AG, o iki 100 km/val. pagreitės per 4,6 sek.