Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen“ ir „Ford“ bijo katastrofos – JAV institucijose liepsnoja ginčas tarp LG ir SK

„Volkswagen“ ir „Ford“ išreiškė susirūpinimą dėl JAV užvirusio konflikto tarp dviejų Pietų Korėjos kompanijų. Konfliktas įsiplieskė tarp „LG Chem“ ir „SK Innovation“. Šios dvi kompanijos – baterijų gamintojos, kurios, žinoma, akylai saugo savo technologines paslaptis.
Volkswagen ID.3
Volkswagen ID.3 / VW nuotr.

Tik LG mano, kad SK tas paslaptis vis tiek kažkaip pavogė, todėl jau kurį laiką tarp kompanijų verda aršūs teisiniai ginčai. Ir panašu, kad LG juos gali laimėti. Tai reikštų, kad SK negalės į JAV importuoti kai kurių savo produktų, kurių taip laukia „Volkswagen“ ir „Ford“ gamyklos.

„Volkswagen“ ir „Ford“ pasikliauja SK produkcija. Tiesą sakant, nauja SK gamykla Džordžijoje, turinti pradėti gamybą 2022 metais, yra statoma specialiai „Volkswagen“ elektromobilių linijai. SK taip pat tieks baterijas elektriniams „Ford“ pikapams. Taigi, dabar „Volkswagen“ ir „Ford“ reiškia susirūpinimą, kad aplink SK produkciją sukurti planai gali būti pasmerkti teisinių ginčų.

LG ir SK konfliktas sprendžiamas JAV Tarptautinės prekybos komisijoje (ITC). LG nori apginti savo intelektinę nuosavybę, tačiau tuo pačiu nori nusikratyti ir stipraus konkurento. Apribojimai SK reikštų, kad LG liks didesnė JAV rinkos dalis.

Abu automobilių gamintojai kreipėsi į ITC, prašydami, kad „SK Innovation“ būtų leista ir toliau tiekti baterijas bei kitus komponentus. „Volkswagen“ pareiškė, kad bet kokios galimos nuobaudos SK neturėtų sukelti žalų jos klientams. „Volkswagen“ potencialų tiekimo grandinės sutrikdymą vadina katastrofišku.

Tuo tarpu „Ford“ apeliuoja į visuomenės interesą. SK gamykla reikštų daugybę naujų darbo vietų. Pasak „Ford“, tai būtina išsaugoti, ypač COVID-19 pandemijos akivaizdoje. Be to, darbo galėtų netekti ir elektromobilių gamyklų darbuotojai, jei tiekimo grandinės nutrūkimas iš tikrųjų būtų katastrofinis.

Žinoma, tai yra argumentai su sukryžiuotais pirštais – „Ford“ nori priminti ITC, kad nuobaudos neturėtų paveikti visuomenės, bet iš tikrųjų nori pridengti savo kailį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?