„Volkswagen“ prisidirbo, kai 2015 metais buvo pričiupta klastojanti savo dyzelinių automobilių emisijų rezultatus. Smūgis buvo didžiulis – grąžinta tūkstančiai automobilių, kurie vėliau buvo sunaikinti. Kompanija patyrė milijardinius nuostolius, o ir jos įvaizdžiui buvo pakenkta labai rimtai. Po to „Volkswagen“ nusprendė keisti strategiją ir orientuotis į elektromobilius. Nors tai ir taip buvo logiškas žingsnis, akivaizdu, kad jį paskatino ir naujo įvaizdžio paieškos.
„Volkswagen“ Frankfurte pristatys pirmąjį markės visiškai elektrinį serijinės gamybos automobilį ID 3. Tai – pirmasis naująją MED platformą naudojantis elektromobilis, tačiau ateityje jų bus gerokai daugiau. Tuo pačiu metu bus pristatytas ir naujas logotipas, tačiau revoliucijos nesitikėkite.
Štai kaip „Volkswagen“ logotipas atrodė 1938 metais:
Žinoma, jis turi papildomų elementų, tačiau jo centre – pažįstamas simbolis. „Volkswagen“ kadaise kratėsi ir istorinių ryšių su Hitleriu, tačiau logotipas savo esme liko toks pat.
Iš tikrųjų „Volkswagen“ su tuo nesutiktų. Markės logotipas keičiasi nuolat – „Volkswagen“ jų turėjo maždaug dešimt. Keitėsi linijų storis, bendras logotipo siluetas ir spalvos.
Naujasis logotipas bus gerokai paprastesnis už dabartinį. „Volkswagen“ rinkodaros vadovas Jochenas Sengpiehlas teigia, kad dabartinis logotipas, naudojamas nuo 2010 metų, yra „per sunkus“. Naujasis logotipas išlaikys VW raides, tačiau jos bus visiškai dvimatės. Toks formatas geriau tinka skaitmeninei erai. Naujame logotipe V ir W raidės nesilies, apatinė W dalis taip pat bus atskirta nuo perimetrą juosiančio apskritimo.
Tiesa, 2D logotipas „Volkswagen“ nėra naujiena. Toks jis anksčiau ir buvo – prie 3D dizaino buvo pereita tik 1995 metais.
Logotipas galbūt ir atrodys beveik lygiai taip pat kaip senasis, tačiau tai vis tiek yra labai brangus atsinaujinimas. „Volkswagen“ skaičiuoja, kad tai paveiks 171 valstybę ar regioną. Logotipai turės būti pakeisti daugiau nei 10 tūkstančių atstovybių ir priežiūros centrų. Apytiksliai skaičiuojama, kad reikės pakeisti 70 tūkstančių didelių logotipų ir nesuskaičiuojamą skaičių mažesnių. Tai bus didžiausia tokio tipo operacija pasaulyje.
Žinoma, logotipo keitimas yra lėtas procesas, kuris bus vykdomas palaipsniui. Todėl gerai, kad logotipas pasikeis nežymiai – kardinalius pokyčius reikėtų vykdyti greičiau. Tačiau jau artimiausiu metu debiutuosiantys modeliai nešios naują simboliką.
„Volkswagen“ nuopolis 2015 metais nėra pamirštas, tačiau šio gamintojo automobiliai vis dar yra nepaprastai populiarūs. Tikriausiai kardinalūs logotipo pokyčiai markės mėgėjų būtų sutikti nepalankiai.