„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Volkswagen“ naujiena: mažiausias gamos krosoveris „T-Roc“

„Volkswagen“ plečia savo modelių gamą ir pristato naująjį krosoverį „T-Roc“. Klientai galės pasirinkti interjero dekorą bei vienos iš dviejų spalvų dizainą ir taip personalizuoti savo automobilį. Jame įdiegtos pagalbos sistemos („Front Assist“ ir „Lane Assist“), skaitmeninės funkcijos (naujos kartos „Active Info Display“) ir šeši varikliai (iki 190 AG).
„Volkswagen T-Roc“
„Volkswagen T-Roc“ / „Volkswagen“ nuotr.

„Volkswagen“ modelių linijoje „T-Roc“ yra šalia „Tiguan“ esančiame segmente. Modelis yra 4 234 mm ilgio (252 mm trumpesnis nei „Tiguan“), turi 2 603 mm ratų bazę, ir yra pagamintas ant MQB modulinės konstrukcijos. „T-Roc“ ratų bazė ilgesnė, todėl penki keleiviai turi daugiau vietos. Erdvė daiktams – nuo 445 iki 1 290 litrų, kai galiniai atlošai sulankstyti. Tai „T-Roc“ išskirtinumas, kadangi tokios erdvės šios klasės automobiliuose paprastai nebūna.

„T-Roc“ interjeras pritaikytas skaitmeninės eros poreikiams. Automobilį galima užsisakyti su naujos kartos ekranu „Active Info Display“ ir iki 8,0 colių dydžio informacine – pramogine sistema. Garso sistemą galima dar labiau pagerinti pasirinkus 300 vatų „Beats“ garso sistemą, specialiai pritaikytą „T-Roc“ interjerui.

„Volkswagen“ nuotr./„Volkswagen T-Roc“
„Volkswagen“ nuotr./„Volkswagen T-Roc“

Aukštųjų technologijų sistemos, tokios kaip „Front Assist“ stebėjimo sistema su miestui pritaikytais avariniais stabdžiais ir pėsčiųjų stebėjimu, automatinė stabdymo sistema ir juostos laikymosi sistema „Lane Assist“, yra įtrauktos į standartinę įrangą. Šiam krosoveriui papildomai galima sukonfigūruoti vienuolika pagalbos sistemų. Prie gerai įrengtos standartinės versijos „T-Roc“ klientas galės pasirinkti „Style“ arba „Sport“ variantą, ir taip dar labiau personalizuoti savo automobilį. Be to, „Style“ ir „Sport“ versijos gali būti dar labiau patobulintos „R-Line“ išorinės apdailos paketu.

Naujasis „T-Roc“ siūlomas su efektyviais turbininiais varikliais: trimis benzininiais (TSI) ir trimis dyzeliniais varikliais (TDI). Jie yra trijų galingumo lygių: 85 kW / 115 AG, 110 kW / 150 AG ir 140 kW / 190 AG. 115 AG versijų automobiliai varomi priekiniais ratais ir turi mechaninę pavarų dėžę. Pasirinkę 150 AG variklius pirkėjai gali rinktis priekiniais arba visais ratais varomus automobilius, taip pat 7 greičių DSG. Automobiliai su 190 AG varikliais standartiškai turi 7 greičių DSG ir yra varomi visais ratais.

Visais ratais varomi „T-Roc“ standartiškai turi „4MOTION Active Control“, leidžiantį pasirinkti vairavimo profilį. Vairuotojai gali rinktis du greitkelio profilius: „Street“ ir „Snow“, ir du bekelės režimus: „Of Road“ ir „Off Road individual“. „T-Roc“ gali būti pritaikytas vairuotojo asmeninėms reikmėms naudojant važiuoklės valdymą (DCC) ir pažangų vairavimą, kuris buvo pristatytas su „Golf GTI“.

Naujasis visureigis bus gaminamas „Setúbal“ gamykloje Portugalijoje (netoli Lisabonos). Šį rudenį „T-Roc“ bus galima iš anksto užsakyti ir Lietuvoje, o metų pabaigoje pirmieji automobiliai jau bus „Volkswagen“ salonuose. Spalio mėnesį planuojama pradėti išankstinius užsakymus, tuomet bus paskelbta kaina bei informacija, kokios konfigūracijos automobilius bus galima įsigyti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“