„Volkswagen“ liepos viduryje oficialiai pradėjo prekiauti „ID.3“ elektromobiliais ir jie Vokietijoje iškart tapo pačiais perkamiausiais. Juos vokiečiai perka, kaip karštas bandeles. Ir šie elektromobiliai didelio dėmesio sulaukia įvairiose Europos rinkose.
Amerikiečių nelaimei, jie „ID.3“ elektromobilių nesulauks. „VW“ jau anksčiau yra minėjusi, kad „ID.3“ elektromobiliai neatitinka „amerikietiškų standartų“ ir kompanija nemano, kad kompaktiški elektromobiliai sulauktų pakankamo dėmesio JAV rinkoje.
Tačiau „VW“ tikrai nepaliks milžiniškos JAV rinkos ir naujasis elektrinis „ID.4“ SUV bus skirtas visam pasauliui. „VW“ patvirtino, kad „ID.4“ bus gaminami Europoje ir JAV, „Volkswagen Chattanooga“ automobilių gamykloje, Tenesio valstijoje.
„Volkswagen Chattanooga“ gamyklos atstovė Amanda Plecas patvirtino, kad „COVID-19 nesustabdė gamyklos parengimo darbų ir gamykla jau yra 70 proc. parengta ID.4 elektromobilių gamybai“.
Šiuo metu į šią „VW“ gamyklą yra gabenama elektromobilių gamybai reikalinga įranga ir kitais metais prasidės pirmasis automobilių gamybos etapas.
Pasak gamintojo, masinė elektromobilių gamyba ir jų tiekimas pirkėjams prasidės „2022-ųjų pradžioje“.
Remiantis Vokietijos žiniasklaidos priemonių pranešimais, europiečiams „ID.4“ elektromobilių teks luktelėti bent iki 2022-ųjų metų antros pusės.
Šiuo metu „VW“ labai intensyviai transformuoja Europoje esančias automobilių gamyklas. „ID.3“ yra gaminami kardinaliai pakeistoje Cvikau gamykloje, o po 1 mlrd. eurų investicijų Žemutinėje Saksonijoje esanti Emdeno gamykla pavirs elektromobilius gaminančia ir kaip anksčiau teigė „VW“ prekės ženklo generalinis direktorius Ralfas Brandstätteris: „Emdenas taps kertiniu mūsų elektrifikacijos strategijos akmeniu.“
Tikimasi, kad Emdeno gamyklos pertvarka bus baigta iki 2022-ųjų ir tais pačiais metais bus pradėti gaminti pirmieji elektromobiliai. Būtent čia ir bus gaminami naujieji kompanijos „ID.4“ elektriniai visureigiai, kurie vienu įkrovimu galės nuvažiuoti apie 400 km ir kainuos apie 35 500 eurų.