Gamyklos statybą planuojama baigti 2015 metais. Tai bus pilno gamybos ciklo gamykla, susidedanti iš presavimo, kėbulų gamybos ir dažymo cechų bei galutinio surinkimo linijų. Kasmet čia tikimasi pagaminti po 300000 automobilių. Gamykla statoma ir veiks vadovaujantis naujausiomis gamybos procesus reglamentuojančiomis „Volkswagen“ koncerno aplinkosaugos strategijomis. Bus visiškai įdiegta „Think Blue. Factory” aplinkosaugos iniciatyva, kurios prioritetai – gamybos procesui reikalingo vandens kiekio ir energetinių resursų mažinimas, aplinkos taršos CO2 ir tirpikliais minimizavimas bei gamybos atliekų kiekio mažinimas.
Pasak dr. J. Heizmanno, šioje gamykloje bus ne tik įdiegtos pažangiausios aplinkosaugos priemonės, bet ir bus diktuojami nauji žaliavų bei energetinių resursų efektyvaus naudojimo standartai būsimiems gamybos objektams.
Būsimoji Čengša miesto gamykla – tik vienas iš keleto stambių stambių objektų, kuriuos dižiulės, net 9,8 milijardo eurų siekiančios investicinės programos rėmuose ketina įgyvendinti dvi Kinijoje veikiančios su „Volkswagen“ koncernu bendros įmonės – „Shanghai-Volkswagen“ ir „FAW-Volkswagen“. Šių investicijų tikslas – bendromis pastangomis išlaikyti ir stiprinti „Volkswagen“ koncerno markių padėtį Kinijos rinkoje. Be naujų gamyklų statybos ši investicijų programa taip pat apima naujų modelių kūrimą ir esamų gamybinių pajėgumų plėtrą.
Būsimoji Čengša miesto gamykla – tik viena iš septynių šiuo metu statomų ar planuojamų statyti „Volkswagen“ gamyklų.
Bendra „Shanghai-Volkswagen“ įmonė šiuo metu turi veikiančias gamyklas Šanchajaus ir Nandžingo miestuose bei Džiangsu provincijoje esančiame Ydžengo mieste. Pagal šios bendros įmonės vystomą strategiją „Go West” statomos gamyklos Ningbo ir Urumči miestuose.
Bendra „FAW-Volkswagen“ įmonė šiuo metu turi veikiančias gamyklas Čenčiuno ir Čengdu miestuose. Dar viena gamykla statoma Kinijos pirtuose esančiame Fošano mieste.
Abi bendros įmonės šiuo metu gamina 20 Kinijos rinkai skirtų modelių, pažymėtų „Audi“, „Volkswagen“ ir „Škoda“ ženklais.