ID.6 yra ilgesnis už ID.4 – naujojo elektrinio krosoverio ilgis siekia 4,88 m. Sėdynės jame išdėstytos per tris eiles, todėl tai – kol kas erdviausias „Volkswagen ID“ šeimos elektromobilis.
Jis bus gaminamas Kinijoje. Ir ne šiaip sau – „Volkswagen“ siekia, kad bent 50 proc. kompanijos pardavimų 2030 metais Kinijoje sudarytų elektromobiliai. Kinams patinka dideli automobiliai, todėl ID.6 ten turėtų prigyti.
Bus siūlomos kelios ID.6 versijos. Mažesnė 58 kWh baterija leis įveikti 436 km (pagal kinišką NEDC standartą), o didesnis 77 kWh modulis turėtų leisti tarp įkrovimų nuvažiuoti 588 km. Automobilio galia sieks 132, 150 arba 225 kW. Maksimalus „Volkswagen ID.6“ greitis - 160 km/val.
„Volkswagen ID.6“ nebus sportiškas automobilis, bet galingiausia versija iki 100 km/val. įsibėgės per 6,6 s. Tai – labai geras rezultatas net 2280 kg sveriančiam automobiliui.
Kodėl salonas minimalistinis
ID.6 salonas pasižymi įprasta „Volkswagen“ elektromobilių dizaino estetika. Priekyje bus didelis ekranas. „Volkswagen“ džiaugiasi, kad ID.6 salone nėra fizinių mygtukų. Kinams patinka toks dizainas, kuris atrodo švaresnis ir neapkrautas, nors daug vairuotojų ir skundžiasi lengvai apčiuopiamų mygtukų trūkumu.
„Volkswagen ID.6“ yra tikras septynvietis automobilis. Žinoma, galines sėdynes galima nulenkti, taip sukuriant didelę erdvę bagažui.
Beje, tikriausiai pastebėjote, kad nuotraukose yra ne vienas ID.6. Taip yra dėl to, kad „Volkswagen“ vienu metu paleidžia į pasaulį dvi automobilio versijas – ID.6 X ir „ID.6 Crozz“.
Šis sprendimas yra susijęs su dviguba partneryste, kurią „Volkswagen“ išvystė Kinijoje. Norėdami veikti toje šalyje Europos gamintojai privalo bendradarbiauti su vietinėmis įmonėmis. Taigi „FAW-Volkswagen“ gamins „ID. Crozz“, o „SAIC-Volkswagen“ – ID.6 X. Skirtumai tarp automobilių – daugiausiai kosmetiniai. Šiuo metu „Volkswagen“ pranešime spaudai teigiama, kad automobiliai Europoje parduodami nebus – šiems kraštams bus ruošiami kitokie dideli elektromobiliai.