„Volkswagen“ plečia savo veiklą Kinijoje. „Volkswagen“ markės automobiliai vis dar augančioje Kinijos automobilių rinkoje yra gana populiarūs. Ten „Volkswagen“ automobiliai yra laikomi aukštos klasės mašinomis, kurias vairuoja verslininkai, IT specialistai ir kiti neblogas pajamas užsitikrinę žmonės. „Jetta“ bus pigūs automobiliai, skirti daugiausia pagrindiniuose miestuose negyvenančiam jaunimui.
„Jetta“ yra ne tik „Volkswagen“ markė. Vokiečiai naują prekės ženklą pristatė kartu su kinų „First Automobile Works“ (FAW). Bendradarbiavimas su vietiniais verslininkais padės „Volkswagen“ greičiau įsitvirtinti žemesniajame rinkos sluoksnyje ir kartu sumažinti automobilių kainą. Jau pristatyti trys „Jetta“ modeliai – VA3 yra sukurtas dabartinio „Volkswagen Jetta“ pagrindu, VS5 yra paremtas „SEAT Ateca“, o VS7 – „SEAT Tarraco“.
Ko „Volkswagen“ prireikė Kinijoje? Nieko labai ypatingo – pinigų. Pernai „Volkswagen“ Kinijoje pardavė daugiau nei 3 milijonus automobilių – jokioje kitoje šalyje „Volkswagen“ tiek automobilių neparduoda. Tačiau skaičiuojama, kad bent trečdalį Kinijos naujų automobilių rinkos sudaro itin pigios mašinos. Šiame rinkos segmente karaliauja vietiniai kinų gamintojai. „Volkswagen“, žinoma, nori žengti ir į šiuos vandenis.
Aišku, dar lieka klausimas, kam „Volkswagen“ nauja markė – juk galima pristatyti tik eilę naujų biudžetinių modelių. Tačiau viskas yra gana paprasta. „Jetta“ automobiliai bus labai pigūs. Jei jie būtų žymimi „Volkswagen“ logotipu, tai pakenktų šios markės įvaizdžiui.
„Volkswagen“ siekia Kinijoje apimti platų automobilių rinkos spektrą. „Volkswagen“ markė žymės aukštesnės klasės automobilius, o „Jetta“ – biudžetinius. Nauja markė yra ne tik „Volkswagen“, bet ir FAW produktas, todėl turėtų neblogai įsitvirtinti tarp tame rinkos segmente dominuojančių kinų gamintojų.
Ateityje „Jetta“ automobiliais turėtų pavirsti dar keli SEAT modeliai. Tikriausiai kitas automobilis, kurį papuoš „Jetta“ logotipas bus „SEAT Arona“ – jis turėtų pavirsti „Jetta VS3“.