Eksterjeras
Esminiai „Touareg“ išvaizdos pokyčiai sukoncentruoti priekinėje ir galinėje automobilio dalyje. Priekyje žvilgsnį prikausto naujos formos biksenoniniai žibintai, kurie nuo šiol – bazinės komplektacijos dalis. Galiniai žibintai taip pat kitokie, nei pirmtako. Užsisakius papildomą „Chrome & Style” apdailos paketą, apatinė automobilio dalis papuošiama ištisiniu chromo spalvos apvadu.
Kėbulo spalvų paletę papildė „Reef Blue Metallic“ mėlynas metalikas, „Sand Gold Metallic“ rusvas metalikas, „Black Oak Brown Metallic“ rudas metalikas ir „Moonlight Blue Pearl Effect“ mėlynas perlamutras. Lengvo lydinio ratlankių meistrai taip pat papildė asortimentą, siūlantys rinktis iš net 16 naujų ratlankių. Visiška naujove tapo 18 colių „Arica“ ratlankiai, 20 colių ratlankiai „Masafi“ ir į „Volkswagen R“ kolekcijos katalogą įtraukti 19 colių „Salvador“ bei 20 colių „Talladega“.
Interjeras
Atsirado daug naujų medžiagų, apmušalų ir stilių variantų. Visų valdymo priemonių rankenėlės ir mygtukai - metaliniai. Pasikeitė ir jų apšvietimas – nuo šiol jie šviečia baltai, o ne raudonai, kaip ankstesniuose modeliuose. Tai suteikia salono apšvietimui daugiau jaukumo. Išplėstas ir dekoratyvinių medžio bei metalo inkrustacijų asortimentas.
EU6 atitinkantis V6 TDI
Ko gero daugiausiai naujovių slypi po variklio gaubtu. Beveik 90 proc. visų ankstesnių kartų „Touareg“ pardavimų sudarė modeliai su V6 TDI varikliais. Abu asortimente esantys TDI jėgos agregatai naujos konstrukcijos ir papildyti naujovišku SCR katalizatoriumi, kurio dėka pasiekiamas maksimalus ekologiškumas bei atitikimas griežtiems „Euro 6“ standartams.
Pirmasis iš siūlomų V6 TDI – 150 kW (204 AG) pajėgumo motoras. Lyginant su pirmtaku, jo vidutinės degalų sąnaudos sumažintos nuo 7 iki 6,6 l dyzelino 100 km kelio, o CO2 tarša – nuo 184 g/km iki 173 g/km.
Galima rinktis ir 193 kW (262 AG) galios variklį. Prie jo inžinieriai triūsė dar intensyviau, mat jo pirmtakas buvo tik 180 kW (245 AG) galios. Nežiūrint šio 17 AG prieaugio, vidutinės degalų sąnaudos sumažėjo nuo 7,2 l iki 6,6 l 100 km kelio, o dabartinė CO2 tarša lygi 174 g/km.
Degalų sąnaudos sumažėjo ir dar sunkesnėje bekelei pritaikytoje „Terrain Tech” versijoje su galingesne visų ratų pavara, sustiprinta pakaba ir optimizuotomis žemintomis pavaromis.
Dar viena naujovė – riedėjimo funkcija. Tai yra ne kas kita, kaip patobulinta „start-stop“ sistema. Automobiliui važiuojant iš inercijos, atjungiamas automobilio variklis. Tai leidžia optimaliau išnaudoti kinetinę riedėjimo energiją ir dar labiau sumažinti degalų sąnaudas. Degalų sąnaudas taip pat padeda mažinti naujoviškos žemo riedėjimo pasipriešinimo padangos ir pagerintos kėbulo bei dugno aerodinaminės savybės.
Modernizuota važiuoklė ir nauji vairavimo pagalbininkai
Patobulinta važiuoklė užtikrina geresnes valdymo savybes ir didesnį važiavimo komfortą. Papildomai galima užsisakyti reguliuojamą pneumatinę ratų pakabą, leidžiančią bekelėje padidinti bazinę ratų prošvaisą net 300 mm, o važiuojant geru keliu ir dideliu greičiu (per 140 km/val.) – automatiškai tiek pat nuleisti kėbulą žemiau.
Daugiau skaitmeninių pramogų
Nuo šiol pasirinkus RNS 850 automagnetolą su navigacine sistema ir mobiliojo telefono jungtimi, atsiranda galimybė naudotis vairuotojams skirtomis mobiliosiomis paslaugomis - tyrinėti žemėlapius ir ieškoti įdomių kelionės tikslų naudojantis „Google“ informaciniais servisais ir gauti operatyvią eismo sąlygų suvestinę.
Salonuose – jau šį rudenį
Europoje bus prekiaujama naujojo „Volkswagen Touareg“ dyzelinėmis versijomis (V6 TDI bei V8 TDI) ir benzininiu hibridu (TSI variklis + elektros motoras).
Šiuo metu Vokietijoje jau priimami užsakymai šiems modeliams. Šių metų pabaigoje naujasis „Touareg“ bus pristatytas Rusijoje, o 2015-ųjų metų pradžioje - ir Šiaurės Amerikos bei Azijos rinkose. Be to, minėtoms rinkoms šiek tiek vėliau bus pristatyti ir benzininiai modeliai su V6 ir V8 varikliais.