Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen“ ruošiasi nustebinti – šį elektromobiliuką galės įsigyti visi

Per pastaruosius metus automobilių gamintojai daugiausiai dėmesio skyrė elektriniams ir ilgą nuotolį nuvažiuojantiems sedanams, SUV ir pikapams. Tačiau pirkėjai taip pat trokšta mažesnių ir pigesnių elektromobilių. Tai ypač pasakytina apie Europos ir Kinijos rinkas. „Volkswagen“ ruošiasi užpildyti šią nišą naujais ir pigiais elektromobiliais.
Volkswagen ID.3
Volkswagen ID.3 / VW nuotr.

„Automotive News“ praneša, kad naujieji elektromobiliai bus gaminami ant „VW MEB“ platformos, tačiau ji bus ganėtinai stipriai modifikuota.

Ji bus apie 4 metrų ilgio ir „Volkswagen“ siekia, kad naujojo elektromobilio gamybos išlaidos būtų kuo mažesnės. Norima, kad elektromobilio kaina būtų mažesnė nei 20 000 eurų.

„Pritaikyti [MEB] platformą mažiems miesto elektromobiliams ir tą padaryti su kuo mažesnėmis išlaidomis yra gana sudėtingas procesas. Norint pasiekti šį tikslą, išlaidas reikia sumažinti trečdaliu, palyginus su ID.3 gamyba.

Inžinieriai ieško įvairių būdų – nuo mažesnių elektros variklių iki skirtingų baterijų modulių konfigūracijų – kaip užtikrinti mažų elektromobilių aukštus apsaugos nuo avarijų standartus. Tai, ko tikisi mūsų pirkėjai“, – teigia bendrovės atstovai.

Dar 2019-iųjų kovo mėn. „Volkswagen“ vadovas Herbertas Diessas teigė, kad mažiems miesto elektromobiliams greičiausiai naudos ispaniškąjį „Seat“ prekės ženklą, tačiau automobilių gamintojas neseniai peržiūrėjo „prekės ženklų, gamybos sistemų ir tinkų strategiją“.

Tad tikėčiausia, kad „Volkswagen“ savo pigiesiems elektromobiliams naudos pagrindinę „Volkswagen“ markę. Nors oficialiai tai dar ir nėra patvirtinta.

„Volkswagen“ rinkai jau pasiūlė kompaktiškąjį „e-up“ elektromobilį ir šių metų kovo mėn. kompanija patvirtino, kad Vokietijoje pirkėjai jų jau užsisakė 20 000 vnt.

„Volkswagen“ vyriausiasis operacijų vadovas Ralfas Brandstätteras taip pat patvirtino, kad šiuo metu yra kuriamas „ID.1“ elektromobilis ir jis turėtų būti pats mažiausias iš visos „VW ID“ elektromobilių serijos, kurioje yra 7 modeliai.

Tikimasi, kad „ID.1“ bus dviejų versijų: 24 ir 36 kWh baterijų sistemų. O pritaikius subsidijas, „ID.1“ kaina galėtų nukristi ir žemiau 18 000 eurų.

Kompaktiškasis „ID.1“ gali tapti puikiu variantu ieškantiems pigaus elektromobilio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?