„Volkswagen“ stebėtojų tarybos vadovas Hansas D. Poetschas teigia, kad „Volkswagen“ krizė yra rimta, tačiau įveikiama. Vokietijos leidiniui „Welt am Sonntag“ kalbėjęs pašnekovas situaciją įvardijo kaip „bendrovės egzistavimui grėsmę keliančią krizę“.
Visgi H.D.Poetschas tvirtina tikintis, kad šiam Vokietijos automobilių gamintojui pavyks išsikapstyti iš nemalonumų, kurie laikomi didžiausiais per visą kompanijos istoriją.
Trečiadienį „Volkswagen“ turi pateikti savo planą, kaip ruošiasi tvarkyti 2,8 milijono automobilių vien Vokietijos rinkoje. Visame pasaulyje šis skandalas palietė net 11 milijonų „Volkswagen“. Skaičiuojama, kad dėl šios krizės „Volkswagen“ patirs maždaug 34 milijardus eurų išlaidų.
Mes tiesiog norime pasakyti, kad padarysime viską, jog susigrąžintume pirkėjų pasitikėjimą.
Savo kaltę pripažįstanti „Volkswagen“ įmonė ėmėsi ir reklaminės kampanijos. Laikraščiuose pradėti spausdinti vieši atsiprašymai dėl susiklosčiusios situacijos.
„Mes tiesiog norime pasakyti, kad padarysime viską, jog susigrąžintume pirkėjų pasitikėjimą“, – sekmadienį Vokietijos spaudoje skelbė „Volkswagen“.
Vokietijos kanclerė Angela Merkel į susidariusią situaciją reaguoja ramiau. Radijo „Deutschlandfunk“ eteryje ji tikino, kad kilęs skandalas nėra toks didelis, kad pasaulis nusisuktų nuo Vokietijos, kaip geros vietos verslo plėtrai.
Europos Parlamento pirmininkas Martinas Schulzas tvirtina „Volkswagen“ skandale įžvelgiantis ne aplaidumą, bet tyčinius veiksmus.
Šis skandalas yra smūgis Vokietijai ir visai jos ekonomikai.
„Šis skandalas yra smūgis Vokietijai ir visai jos ekonomikai. Negaliu patikėti, kad sukčiaujama buvo to nežinant, tiesiog elgiantis neapdairiai. Manau, kad čia yra ir nusikalstamų motyvų. Tačiau aš viliuosi, kad „Volkswagen“ yra pajėgi atlaikyti šią krizę“, – sakė P.Schulzas.
Skandalas prasidėjo po to, kai grupė JAV studentų ėmė matuoti kelių gamintojų automobilių išmetamųjų dujų kiekį. Rezultatai nustebino – „Volkswagen“ aplinką teršė labiau nei tai nurodė gamintojas.
Keletą kartų pakartojus bandymus buvo nuspręsta apie tai prabilti garsiai.
Galiausiai buvo išsiaiškinta, kad „Volkswagen“ pastaruosius keletą metų į kai kuriuos automobilius montuodavo slaptą programinę įrangą, kuri patikros metu rodydavo mažesnį teršalų kiekį, nei iš tiesų išmesdavo į aplinką.