Tačiau toks brangus projektas negalėjo būti kuriamas tik dėl paprasto eksperimento, arba noro pagaminti retą automobilį. Taigi, norint išbandyti XL1 hibridinę sistemą už automobilį nebereikės mokėti tiek pat, už kiek galima įsigyti naują „Porsche 911“.
Tokijuje „Volkswagen“ pristatė koncepcinį „Twin Up!“. Šio automobilio receptas paprastas – gamintojas paėmė XL1 hibridinę sistemą ir sumontavo mažiausiame savo gamos modelyje. Rezultatas – išties įspūdingas.
Deklaruojama, kad su 0,8 litro TDI dviejų cilindrų varikliu ir elektros motoru bendras „Twin Up!“ pajėgumas siekia 75 AG. Tačiau įspūdį kelia ne galia, kokia pasižymėjo ir kelių dešimčių metų senumo „Lada“ automobiliai, o degalų sąnaudos. Jos siekia vos 1,1 l/100 km – tokį rezultatą vokiečiai pasiekė degalų sąnaudų nustatymo metu, eksperimentą atlikdami pagal tą pačią metodiką, kaip matuojamos visų mašinų sąnaudos.
Hibridinis XL1 mažiau nei litrą degalų šimtui kilometrų suvartoja dėl akivaizdžių priežasčių – itin mažo svorio (795 kg) ir „kosminio“ 0,186 oro pasipriešinimo koeficiento.
„Twin Up! Concept“ prototipas turi gerokai didesnė priekio paviršiaus plotą, o automobilio svoris siekia 1,2 tonos. Taigi, 0,2 litro padidėjusios degalų sąnaudos yra labai didelis pasiekimas. Visgi, įdomu, kokias jas pavyktų pasiekti realiame pasaulyje.
Teigiama, kad šis prototipas iki 100 km/val. pagreitėja per 15,7 sekundės, o maksimalus greitis siekia 140 km/val. Tačiau naudodamas vien elektros energiją „Twin Up!“ iki 60 km/h pagreitėja per 8,8 sekundės ir gali įveikti 50 km distanciją.
Neatskleidžiama, kokia bus šio modelio kaina, tačiau tikėtina, kad „Volkswagen“ kurs serijines šio modelio versijas. Ir akivaizdu, kad už „Porsche 911“ pavyks įsigyti bent keletą tokių modelių.