Naujausiame interviu Scottas Keoghas teigia, kad koncernas orientuojasi į tai, kas Amerikoje yra populiaru ir tai yra SUV automobiliai.
Tad Amerikoje esančioje VW automobilių gamykloje nebus gaminami ir tuo pačiu pardavinėjami „ID.3“ elektromobiliai:
„Man tai yra tiesiog paprastas, logiškas sprendimas. Ypač jei pasižiūrėsite į segmentą, kuriame konkuruoja ID.3 – vadinkime ji klasikinio hečbeko segmentu.
Deja, Amerikoje jį sudaro tik apie 100 000 automobilių (tiek automobilių parduoda VW – aut. past). O jei pasižiūrėsite į mūsų planuojamus E-SUV, tai SUV segmentas JAV sudaro 4-5 mln. automobilių.
Taigi mums reikia, kad mūsų automobiliai būtų kelyje. Mums reikia parodyti savo sėkmę.
Kaip mes tą pasieksime su ID.3? Jie sakys (patys elektromobiliai skleis tokią žinią – aut. past.), kad tai yra mažas europietiškas automobilis, labiau nuolankus automobilis.
Tuo tarpu pažiūrėję į E-SUV jie sakys: „Oho, tai yra tikra segmento širdis, tai yra tikras automobilis! Pirmyn!“ Mes norime suduoti stiprų pirmąjį smūgį (padaryti gerą įspūdį – aut. past.). Mes nenorime, kad pirmas pasirodymas būtų silpnas, nes antrojo šanso tiesiog galima jau ir nebeturėti.“
Tad generalinis direktorius mano, kad mažas elektrinis hečbekas Amerikoje yra neperspektyvus.
Vietoje jo, VW planuoja nuo 2022-ųjų JAV gaminti elektrinį krosoverį, kurio pagrindas bus „I.D. CROZZ“ koncepcija, o po metų turėtų rinkoje pasirodyti ir elektrinis mikroautobusas „I.D. BUZZ“.
Automobiliai bus gaminami Tenesyje plečiamoje transporto priemonių gamykloje.
Europoje esančioje Cvikau gamykloje VW jau pradėjo gaminti elektrinius „ID.3“ elektromobilius, tačiau jų teks palaukti iki 2020-ųjų metų vasaros vidurio.
Kompanija siekia pasigaminti pakankamą kiekį elektromobilių, kad galėtų juos iškart, be jokio delsimo, pristatyti savo klientams.