„Volkswagen“ verslas: firminių dešrelių parduoda žymiai daugiau nei automobilių

2015 m. „Volkswagen“ pardavė 7,2 mln. pakuočių firminių dešrelių „Currywurst“. Tai – beveik 1,4 mln. daugiau, nei parduotų automobilių skaičius.
„Volkswagen“ gamina dešreles
„Volkswagen“ dešrelės / VW iliustr.

„Suddeutche Zeitung“ rašo, kad „Currywurst“ – sardelė iš smulkintos kiaulienos – pirmą kartą buvo pagaminta Berlyne. Ji dažnai parduodama su padažu, pagamintu kečupo pagrindu. Arba su pomidorų pastos ir kario miltelių padažu.

„Volkswagen“ dešrelės
„Volkswagen“ dešrelės

Tai – jau nebe pirmas kartas, kai vokiškos dešrelės populiarumu lenkia  tos pačios markės automobilius. Pavyzdžiui, 2014 m. „Volkswagen“ pardavė 7,8 mln. pakuočių dešrelių „Currywurst“ ir tik 6,12 mln. automobilių.

Mažai kam žinoma, kad dešrelių verslą „Volkswagen“ pradėjo 1970 m. Iš pradžių mėsos cecho produkcija buvo skirta tik koncerno darbininkams. Bet vėliau dėl populiarumo ir kokybės dešrelės plačiai paplito ir prekybos centruose bei Wolsfburgo stadione futbolo rungtynių metu.

Visos originalios „Volkswagen“ dešrelės pažymėtos ženklu „VW Original Part“ – „originali Volkswageno detalė“.

VIDEO: Volkswagen Magazine - Volkswagen Originalteil - Currywurst

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų