Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen“ verslas: firminių dešrelių parduoda žymiai daugiau nei automobilių

2015 m. „Volkswagen“ pardavė 7,2 mln. pakuočių firminių dešrelių „Currywurst“. Tai – beveik 1,4 mln. daugiau, nei parduotų automobilių skaičius.
„Volkswagen“ gamina dešreles
„Volkswagen“ dešrelės / VW iliustr.

„Suddeutche Zeitung“ rašo, kad „Currywurst“ – sardelė iš smulkintos kiaulienos – pirmą kartą buvo pagaminta Berlyne. Ji dažnai parduodama su padažu, pagamintu kečupo pagrindu. Arba su pomidorų pastos ir kario miltelių padažu.

„Volkswagen“ dešrelės
„Volkswagen“ dešrelės

Tai – jau nebe pirmas kartas, kai vokiškos dešrelės populiarumu lenkia  tos pačios markės automobilius. Pavyzdžiui, 2014 m. „Volkswagen“ pardavė 7,8 mln. pakuočių dešrelių „Currywurst“ ir tik 6,12 mln. automobilių.

Mažai kam žinoma, kad dešrelių verslą „Volkswagen“ pradėjo 1970 m. Iš pradžių mėsos cecho produkcija buvo skirta tik koncerno darbininkams. Bet vėliau dėl populiarumo ir kokybės dešrelės plačiai paplito ir prekybos centruose bei Wolsfburgo stadione futbolo rungtynių metu.

Visos originalios „Volkswagen“ dešrelės pažymėtos ženklu „VW Original Part“ – „originali Volkswageno detalė“.

VIDEO: Volkswagen Magazine - Volkswagen Originalteil - Currywurst

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų