„Volta Zero“ bus oficialiai pristatytas šiek tiek vėliau šiais metais. Tai – elektrinis sunkvežimis, skirtas prekių išvežiojimui mieste. „Zero“ turi centrinę vairuotojo poziciją, puikų matomumą ir itin aptakų kėbulą. Pirkėjai galės rinktis skirtingas baterijų versijas, kurių talpa bus 160-200 kWh. To pakaks įveikti 150-200 km. Nedaug, bet prisiminkite, kad „Volta Zero“ yra skirtas miestui.
„Zero“ aukštis – 3,47 metrai, plotis – 2,55m., ilgis – 9,46 m. Krovinių kėbule tilps 16 krovinių palečių, maksimalus krovinio svoris – 8,6 tonos. Maksimalus sunkvežimio greitis – 90 km/val.
„Volta Trucks“ rūpinasi, kad sunkvežimis būtų gaminamas kiek įmanoma švariau. Gamykla taupiai naudos iš atsinaujinančių energijos šaltinių išgaunamą elektros energiją. Pats sunkvežimis, žinoma, net neturės išmetimo sistemos. Tačiau to nepakanka.
„Volta Zero“ kėbulas bus gaminamas iš linų pluošto kompozito ir biologiškai irios dervos. Šis kompozitas nėra labai standus, todėl jis bus sutvirtintas vidiniais rėmais. Rezultatas – pakankamai lengvas ir žalias kėbulas.
Linų pluošto kompozitas, kurį pasirinko „Volta Trucks“, iš tikrųjų nėra naujiena. Jis jau yra naudojamas automobilių sporte. Tiesą sakant, linų pluošto kompozitą, kurį naudos „Volta Zero“, sukūrė Europos Kosmoso Agentūra. „Volta Trucks“ skaičiuoja, kad šis sprendimas 75 proc. sumažins sunkvežimio gamyboje išskiriamą CO2 kiekį.
Kompanija svajoja iki 2025-ųjų parduoti tiek sunkvežimių, kad logistikos pramonė išmestų 180 tūkstančių tonų mažiau CO2 nei naudodama įprastus dyzelinius sunkvežimius. Ar šis tikslas pasiekiamas? Sunku pasakyti, tačiau elektriniai miestų sunkvežimiai turi daug privalumų. Jie veikia labai tyliai, gali važiuoti į žemų emisijų zonas, yra labai ekonomiški.