„Uber“ ir „Volvo Cars“ pradėjo bendradarbiauti 2016 metais kuriant savavaldžių automobilių prototipus, o pristatytas SUV „Volvo XC90“ yra pirmasis serijinis automobilis, kuris su įdiegtomis „Uber“ autonominio važiavimo technologijomis gali važiuoti savarankiškai.
Standartinis „Volvo XC90“ modelis turi pagrindines saugumo technologijas, leidusias „Uber“ kompanijai lengvai sumontuoti savo sukurtą savavaldžio važiavimo įrangą, kuri ateityje bus naudojama teikiant autonominių automobilių dalijimosi paslaugas.
Be to, savavaldis „Volvo“ automobilis turi net kelias dubliuojančias vairo ir stabdžių, taip pat energijos sistemas tam atvejui, jei kuri nors viena iš šių pagrindinių sistemų nustotų veikti ir automobilį reikėtų nedelsiant sustabdyti.
Papildomai prie „Volvo“ dubliuojančių sistemų automobilio išorėje ir salone sumontuoti papildomi autonominio važiavimo technologijos jutikliai, užtikrinantys saugų automobilio valdymą ir manevravimą mieste.
„Mes tikime, kad autonominio važiavimo technologijos dar labiau padidins saugumą – pamatinį mūsų kompanijos elementą, – sako Håkanas Samuelssonas, „Volvo Cars“ prezidentas ir vykdomasis direktorius. – Planuojame, kad jau kito dešimtmečio viduryje trečdalis visų mūsų parduodamų automobilių bus visiškai autonominiai, o bendradarbiavimas su „Uber“ atspindi mūsų ambicijas tapti didžiausių pasaulyje pavežėjimo paslaugų kompanijų tiekėju.“
Panašios savavaldžio važiavimo technologijos bus ir naujuose „Volvo Cars“ autonominiuose automobiliuose, kurių pirmieji pasirodys jau kito dešimtmečio pradžioje. Šios sistemos, debiutuosiančios naudojant „SPA2“ platformą pagamintuose naujos kartos „Volvo“ automobiliuose, leis važiuoti autonominiu režimu tokiose tam pritaikytose vietose kaip greitkeliai ir miestų aplinkkeliai.