„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Volvo FH“ darbui itin sudėtingomis sąlygomis gaus sustiprintą priekinį buferį

„Volvo Trucks“ pristato „Volvo FH“ sunkvežimius su naujais, sustiprintais priekiniais buferiais. Dėl tvirtesnės priekinės dalies šie sunkvežimiai geriau tiks naudoti prastesniuose keliuose arba atliekant sudėtingus gabenimo darbus statybų aikštelėse ar gabenant medieną. „Volvo FH“ su sustiprintu buferiu bus oficialiai pristatytas balandžio 20-25 dienomis „Intermat“ parodoje.
Naujas „Volvo FH“ buferis
Naujas „Volvo FH“ buferis / „Volvo“ nuotr.

„Sustiprintas priekinis buferis galia, dinamika ir patogia kabina pasižyminčiam „Volvo FH“ flagmanui suteikia daugiau apsaugos. Sunkvežimis yra pakankamai tvirtas ir gerai apsaugotas tais atvejais, kai kyla padidinta apgadinimų rizika“, – sako Ricardas Fritzas, „Volvo Trucks“ prekinio ženklo viceprezidentas.

Naujojo, sustiprinto „Volvo FH“ priekinio buferio inžinierinė koncepcija yra panaši, kaip ir sudėtingiems statybų darbams sukurto „Volvo FMX“ priekinės dalies. Buferio šonai ir karterio apsauga pagaminti iš 3 mm plieno. Į konstrukciją taip pat integruotos ir stacionarios pakopos. 

„Volvo“ nuotr./Naujas „Volvo FH“ buferis
„Volvo“ nuotr./Naujas „Volvo FH“ buferis

Naujasis buferis leidžia išlaikyti daugiau nei 20 laipsnių įkalnės įveikimo kampą „Volvo FH“ sunkvežimiams su itin aukšta važiuokle, kuri buvo pristatyta 2014-aisiais. Sertifikuotas priekinis vilkimo įtaisas suprojektuotas atlaikyti net 36 tonų apkrovą, gali būti sumontuotas jau gamykloje.

Tvirtesnis, bet išlaikęs aukštos klasės įvaizdį

Didžiausias iššūkis dizaineriams buvo suprojektuoti tvirtą, bet pernelyg vizualiai neišsiskiriančią priekinę dalį. 

„Didžiausias iššūkis dizaineriams buvo suprojektuoti tvirtą, bet pernelyg vizualiai neišsiskiriančią priekinę dalį.  

Pleišto formos plieninių šoninių detalių linijos švelniai leidžiasi link buferio centro. Tai sukuria nuosaikią ir tvirtą dizaino išraišką, kuri išlaiko „Volvo FH“ sunkvežimių aukštos klasės įvaizdį“, – sako Rikardas Orellas, „Volvo Trucks“ dizaino direktorius.

Į priekį buferis yra išsikišęs 132 mm daugiau ir skirtas priimti visus smūgius bei apsaugoti žibintus ir kitas svarbias kėbulo dalis.

„Sustiprintu buferiu aprūpintas „Volvo FH“ yra puikiai paruoštas darbui sudėtingomis sąlygomis statybų aikštelėse ar miškuose. Be to, toks sunkvežimis yra puikus pasirinkimas gabenant sunkius krovinius šalyse, kuriuose yra sunkiau pravažiuojamų kelių“, – apibendrina Ricardas Fritzas. 

VIDEO: Naujas „Volvo FH“ buferis
VIDEO: Naujas „Volvo FH“ buferis

Debiutuoja „Intermat“ parodoje Paryžiuje

Naujas, sustiprintas priekinis buferis, skirtas „Volvo FH“ ir „Volvo FH16“ sunkvežimiams, bus pristatytas „Intermat“ statybų parodoje Paryžiuje 2015 m. balandžio 20-25 dienomis.  

Parodoje „Volvo Trucks“ taip pat pristatys „Volvo FMX“ ir „Volvo Construction Equipment“ statybinės technikos derinius, naująjį „Volvo FL“ su 4x4 transmisija bei modernias technologijas, tarp kurių bus „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs