Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volvo“ ketina pardavinėti automobilius internetu

Švedijos lengvųjų automobilių gamintoja „Volvo Car“, kurią šiuo metu valdo Kinijos „Zhejiang Geely Holding Group“, ketina pradėti pardavinėti automobilius internetu ir skirti daugiau išlaidų skaitmeninei reklamai.
„Volvo“ atstovybės tinklalapis
„Volvo“ atstovybės tinklalapis

„Planuojame, kad visos mūsų automobilių linijos visose rinkose bus siūlomos internetu“, – sakė pardavimų vadovas Alainas Visseris, pristatydamas marketingo strategijos pokyčius.

„Volvo“ užtikrino, jog dėl to nebus uždarytos 2 tūkst. atstovybių, iš kurių pusė yra Europoje.

„Kai pasakomas žodis „e. komercija“, iš pradžių atstovai susinervina“, – sakė A. Visseris.

„Artimoje ateityje mes nematome automobilių prekybos tinklo be atstovų“, – sakė jis ir pridūrė, jog internetu perkami automobiliai „vis tiek pereis per atstovų tinklą“ prieš juos parduodant.

Apie 80 proc. „Volvo“ klientų internetu jau įsigyja kitas prekes ir tyrimas rodo, jog daugelis ateityje internetu pirks ir automobilius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų