Tiek naujasis vadovas Stefanas Jacoby, tiek „Volvo“ kontroliuojančio kinų „Geely Holding“ vadovas Li Shufu sutaria, kad „Volvo“ dar nėra pasiruošęs lygiuotis su vokiška trijule.
Tačiau abu vadovai sutaria, kad tai yra stiprioji markės pusė. Kodėl? Nes „premium“ simbolizuoja ne tik ypač aukštą automobilio kokybę, bet ir didelę jo kainą.
Naujasis vadovas teigia, kad „Volvo“ privalo akcentuoti savo skandinavišką kilmę, o taikytis į tą patį rinkos segmentą, kaip ir „Mercedes-Benz“ ar BMW, yra tiesiog nenaudinga.
Pagal naują S.Jacoby planą, patvirtintą Li Shufu, iki 2020 metų „Volvo“ pardavimas turi pasiekti daugiau nei 800 tūkst. automobilių kasmet. Tai jie tikisi pasiekti naudodamiesi kylančiomis automobilių rinkomis, tokiomis kaip Kinija, ir pristatydami naujus naujų segmentų modelius.