„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Volvo“ nebenori būti vadinamas „premium“ automobilių gamintoju

Naujasis „Volvo“ vadovas Stefanas Jacoby tiesiai šviesiai pareiškė, kad „Volvo“ nebenori būti vadinamas tiesioginiu „premium“ gamintojų „Mercedes-Benz“, „Audi“, BMW ar „Lexus“ konkurentu.
„Volvo“ vadovas Stefanas Jacoby
„Volvo“ vadovas Stefanas Jacoby / Gamintojo nuotr.

Tiek naujasis vadovas Stefanas Jacoby, tiek „Volvo“ kontroliuojančio kinų „Geely Holding“ vadovas Li Shufu sutaria, kad „Volvo“ dar nėra pasiruošęs lygiuotis su vokiška trijule.

Tačiau abu vadovai sutaria, kad tai yra stiprioji markės pusė. Kodėl? Nes „premium“  simbolizuoja ne tik ypač aukštą automobilio kokybę, bet ir didelę jo kainą.

Naujasis vadovas teigia, kad „Volvo“ privalo akcentuoti savo skandinavišką kilmę, o taikytis į tą patį rinkos segmentą,  kaip ir „Mercedes-Benz“ ar BMW, yra tiesiog nenaudinga.

Pagal naują S.Jacoby planą, patvirtintą Li Shufu, iki 2020 metų „Volvo“ pardavimas turi pasiekti daugiau nei 800 tūkst. automobilių kasmet. Tai jie tikisi pasiekti naudodamiesi kylančiomis automobilių rinkomis, tokiomis kaip Kinija, ir pristatydami naujus naujų segmentų modelius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs