„Neturime jokių ambicijų varžytis su automobiliais, kuriuose sumontuoti V8 arba V12 varikliai. Tai prieštarautų mūsų prekinio ženklo įvaizdžiui“, – teigė vadovas.
Kodėl prieštarautų įvaizdžiui suprasti nesunku: „Volvo“ stengiasi išsiskirti, kaip „žaliųjų“ automobilių gamintojas, todėl milžiniški prašmatnūs sedanai su didelės kubatūros vidaus degimo varikliais tiesiog „neįsipaišo“ į kompanijos filosofijos rėmus.
Tuo tarpu „Volvo“ viceprezidentas Derekas Crabbas teigia, kad šiuo metu inžinieriai dirba prie naujų variklių. Jie bus mažesni, efektyvesni bei, pasak Crabbo, V8 jėgainės dėl naujų mažalitražinių motorų išnyks, kaip dinozaurai.
Vietoje to, kad švedai konkuruotų su tokiom vokiškom jachtom su ratais, kaip „Audi A8“, S klasės „Mercedes-Benz“ bei 7 serijos BMW, jie žiūri į sparčiai besivystančias rinkas, kur vis daugiau dėmesio skiriama prabangiems, tačiau kompaktiškiems automobiliams. „Volvo V40“ yra vienas iš tokių automobilių.
Žinoma, gamintojas neatsisakys ir naujos kartos XC90 visureigio, kuris Rusijos, Kinijos bei JAV rinkose turės didelę paklausą bei neabejotinai bus šviesesnės ateities garantas.