„Volvo“ pasididžiavimas Ženevoje – „Concept Estate“ kupė-universalas

Ženevos automobilių parodoje įmonė „Volvo Car Group“ pristatys „Concept Estate“ – trečiąjį koncepcinį automobilį, kuris pratęs naują eksterjero dizaino kryptį, pristatytą dviejuose ankstesniuose koncepciniuose modeliuose ir sulaukusią daugybės teigiamų atsiliepimų. Tai yra pirmasis šios serijos modelis, kuris atskleis naują būsimų „Volvo“ modelių interjero dizainą ir funkcionalumą, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Volvo Concept Estate“
„Volvo Concept Estate“ / „Volvo“ nuotr.

Labiausiais stebinanti „Concept Estate“ interjero dizaino savybė – jo paprastumas. Tradicinius mygtukus ir valdymo prietaisus pakeitė didelis jutiklinis ekranas esantis prietaisų skydelyje.

„Pagrindinė idėja buvo padaryti informacijos valdymą ir pateikimą visiškai intuityvų ir lengvai naudojamą. Visi sistemos elementai yra ten, kur juos tikitės rasti, todėl automobilio vairavimas tapo dar malonesnis, patogesnis ir saugesnis“, – pasakoja „Volvo Car Group“ dizaino skyriaus viceprezidentas Thomas Ingenlathas.

„Volvo“ nuotr./„Volvo Concept Estate“
„Volvo“ nuotr./„Volvo Concept Estate“

Jutiklinis ekranas pakeis beveik visus mygtukus ir valdymo elementus, išskyrus tokias svarbias funkcijas kaip garso reguliavimas, muzikos atkūrimas, avarinis signalas ir stiklų šildymas. Priešais vairuotoją esantis skaitmeninis prietaisų skydelis prijungtas prie jutiklinio ekrano.

„Jutiklinis ekranas palengvins automobilio valdymą ir užtikrins patogesnį vairavimą – aiškina „Volvo Car Group" interjero dizaino skyriaus direktorius Robinas Page'as – Vertikaliai įmontuoto jutiklinio ekrano naudojimas leido sukurti puikią interjero architektūrą. Ši sistema bus įdiegta būsimuosiuose „Volvo“ modeliuose“.

Įmonė „Volvo“ iškėlė universalus į naują kokybės lygį, suderinusi funkcionalumą, patvarumą, praktiškumą ir didelį našumą. „Volvo V70“ ir „XC70“ modeliai sulaukė daugybės teigiamų įvertinimų kaip vieni iš paklausiausių universalų.

„Volvo“ nuotr./„Volvo Concept Estate“
„Volvo“ nuotr./„Volvo Concept Estate“

„Volvo“ koncepciniai automobiliai visuomet susilaukia ypatingo dėmėsio. Frankfurto automobilių parodoje pirmaujantis vokiečių automobilių žurnalas automobilį „Concept Coupé“ pavadino „parodos automobiliu“, o Detroito automobilių parodoje „Concept XC Coupé“ iškovojo prestižinį „Eyes ON Design“ apdovanojimą.

Pasirodžius pirmajai informacijai apie ilgai laukto visureigio „XC90“ eksterjero dizainą ir po jo pristatytus naujus modelius, pasaulinis susidomėjimas koncepciniais „Volvo“ automobiliais dar labiau sustiprėjo. „Volvo XC90“ bus pristatytas vėliau šiais metais.

„Volvo“ nuotr./„Volvo Concept Estate“
„Volvo“ nuotr./„Volvo Concept Estate“

Istorijos diena

Galinės koncepcinio „Concept Estate“ modelio dalies dizainas primena aštuntojo dešimtmečio pradžioje sukurto „Volvo 1800ES“ dizainą.

„1800 serijos modeliai – legendos, pamėgtos dėl puikaus dizaino ir gerai apgalvotų detalių. Tačiau jų eksterjero ir salono dizaino elementų panaudojimas nereiškia, kad mes laikomės retro stiliaus. Mes remiamės šiuo ryšiu su puikia praeitimi, kad sukurtumėme ateitį, kurioje absoliutus grožis tampa neatskiriama „Volvo“ prekės ženklo dalimi“, – yra įsitikinęs Thomas Ingenlathas.

Legendinių 1800 serijos modelių dizaino įtaka pastebima kai kuriose „Concept Estate“ salono detalėse, pavyzdžiui, dviejų stipinų vairas, prietaisų skydelis, indikatoriai.

„Skiriamasis pirmųjų keturių dešimtmečių „Volvo“ istorijos ženklas – tradicinis meistriškumas ir kokybiškų medžiagų naudojimas. Mes meistriškai suderinome šią neatskiriamą mūsų prekių ženklo dalį su šiuolaikiniu akcentu į pirmaujančias technologijas ir „išmaniąsias“ funkcijas, skandinaviškuoju meniniu požiūriu ir sukūrėme „Concept Estate“ – originalų saloną iš natūralių medžiagų su nepriekaištingomis detalėmis“, – pasakoja Robinas Page'as.

„Volvo“ nuotr./„Volvo Concept Estate“
„Volvo“ nuotr./„Volvo Concept Estate“

Prabangumas ir originalumas

Laikantis šio principo, kuriuo išsiskiria lankstus „Volvo" funkcionalumas, mums pavyko universalą paversti tokiu puikiu ir originaliu automobiliu.

Padidintas atstumas tarp priekinės ašies ir prietaisų skydelio, grakštus siluetas ir stiklinis stogas sukuria dinamiško ir galingo trijų durelių sportinio universalo įspūdį. Tamsios kriaušės spalvos ir ryškių penkių stipinų ratlankių kontrastas suteikia automobilio įvaizdžiui gaivių šiuolaikinių natų.

Kaip ir ankstesnių koncepcinių „Concept Coupé“ ir „Concept XC Coupé“ automobilių priekinė „Concept Estate“ dalis išsiskiria nauja varikio dangčio forma ir glotniomis radiatoriaus grotelėmis, kurias įrėmina T formos dieniai žibintai. Galiniai žibintai – išsiskiriantis naujojo „Volvo Cars“ dizaino elementas.

„Volvo“ nuotr./„Volvo Concept Estate“
„Volvo“ nuotr./„Volvo Concept Estate“

Švediškas charakteris iš vidaus ir iš išorės

„Volvo“ dizainerių komanda įkvėpimo sėmėsi iš ryškių ir spalvingų šiuolaikinio švediško gyvenimo būdo ir dizaino tendencijų. Visų keturių sėdinių saugos diržai ir švedų dizainerio „Kasthall“ sukurti vilnoniai kilimėliai yra ryškios oranžinės spalvos.

„Orrefors/Kosta Boda“ krištolinis pavarų perjungimo svirties antgalis taip pat yra oranžinės spalvos, o lubų ir galinė sėdynių atlošų dalies apmušalai iš vilnonio audinio juodai baltais langeliais suteikia salonui žaismingumo.

„Volvo“ nuotr./„Volvo Concept Estate“
„Volvo“ nuotr./„Volvo Concept Estate“

Maloni atmosfera

Meistriškai sukurtos detalės, tokios kaip prietaisų skydelis apmuštas natūralia oda, vaškuoto medžio apdaila ir vario akcentai, paryškina „Concept Estate“ salono švediško dizaino bruožus.

„Koncepcinio automobilio saloną galima laikyti gana spalvingu, tačiau stiklinis stogas ir sėdynės iš minkštos „Bridge of Weir“ odos sukuria šiltą ir jaukią atmosferą, būdingą tradiciniam švediškam viešbučiui – vietai, kur jums taip patogu, kad nesinori jos palikti“, – aiškina Robinas Page'as.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis