„Volvo“ po pusšimčio metų prarado perkamiausio automobilio Švedijoje titulą

Pirmą kartą per daugiau kaip pusšimtį metų perkamiausio metų automobilio titulas Švedijoje atiteko ne „Volvo“, o „Volkswagen Golf“, pirmadienį pareiškė Švedijos automobilių gamintojų asociacija.
Volvo logotipas
Volvo logotipas / Gaintojo nuotr.

2016 metais „Volkswagen Golf“ atiteko 5,9 proc. Švedijos naujų automobilių rinkos ir šis modelis aplenkė tris populiariausius „Volvo“ modelius – V70, S90 ir V90, – kurių bendra rinkos dalis sudarė 5,7 procento.

„Kita nei „Volvo“ markė šiame reitinge paskutinį kartą pirmavo prieš 54 metus“, – pareiškė „Volkswagen“ įmonė Švedijoje.

„Paskutinį kartą tai buvo nutikę 1962 metais ir „Volkswagen“ viršūnėje buvo net ir tuomet“, – pažymėjo įmonė, turėdama omenyje „Volkswagen Beetle“.

Švedai brangina „Volvo“, kuri savo pirmąjį automobilį pagamino 1927 metais, ir didžiuojasi markės reputacija ir kokybe.

Tačiau bendra „Volvo“ markės rinkos dalis Švedijoje pernai tebebuvo didžiausia ir sudarė 21,5 procento. Antroje vietoje buvo „Volkswagen“ (15,7 proc.), o trečioje – „Audi“ (7,3 proc.).

Švedai brangina „Volvo“, kuri savo pirmąjį automobilį pagamino 1927 metais, ir didžiuojasi markės reputacija ir kokybe.

2016 metais Švedijos automobilių rinkoje buvo pasiektas naujas rekordas – per metus buvo užregistruota 372,3 tūkst. naujų automobilių, 8 proc. daugiau negu 2015 metais, kuriais buvo viršytas ankstesnis, net 1988 metais, pasiektas rekordas.

Pasak Švedijos automobilių gamintojų asociacijos, „automobilių rinką 2016 metais parėmė gera ekonominė padėtis, tvirta perkamoji galia, rekordiškai mažos palūkanų normos ir stabili darbo rinka“.

Tačiau asociacija prognozuoja, kad šiemet naujų automobilių pardavimai šalyje smuks 3 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis