Šį kartą – trumpos įžvalgos iš karto po pristatymo Geteborge.
Plačiau apie EX90 ir šio elektromobilio kainas skaitykite čia.
Preliminari mažiausia „Volvo XC90“ kaina – 74 800 Eur. Šis modelis siūlomas 5,6 arba 7 vietų. Taip pat galima rinktis tris jėgaines.
Galingiausia – T8 įkraunama (plugin hybrid) versija (310+145 AG, įsibėgėjimas iki 100 km/val. – per 5,4 sekundės). Ji vien elektra pagal WLTP technologiją gali nuvažiuoti iki 70 km. Paprastesnės – B5 ir B6 versijos su „mild hybrid“ (švelniojo hibrido) sistema, kuri padeda sutaupyti iki 15 proc. degalų. B5 (AWD, mild hybrid) išvysto 250 AG, įsibėgėja iki 100 km/val. per 7,7 sekundės. B6 versija – 300 AG, 6,7 sekundės.
XC90 pristatomas su gerokai patobulinta priekine pakaba, kuri leis tiksliau valdyti visureigį ir suteiks komforto. O, norintys ne važiuoti, o „plaukti“, gali užsisakyti versiją su oro pagalvėmis. Ji 500 kartų per sekundę atlieka kelio paviršiaus matavimus ir koreguoja pakabos aukštį bei minkštumą.
11,2 colių (prieš tai buvo 9 colių) liečiamas centrinis valdymo ekranas kartu su visiškai nauja multimedijos sistema atkeliavo iš EX30 ir EX90. Ši „Google“ technologijų pagrindu sukurta nauja multimedija pateisino viltis: ir paprasta, ir patogi valdyti. Tai – viena didžiausių šio modelio naujovių. Beje, gamintojas žada nuotoliniu būdu šią sistemą diegti ir į kai kuriuos jau važinėjančius gatvėse „Volvo“ modelius su senesne „Google“ sistema.
„Volvo“ siūlo (už papildomą mokestį) paversti savo automobilį koncertų sale: „Bowers&Wilkins“ garso sistema turėtų išskirti XC90 iš kitų prabangių visureigių. Nuo koncertų salės iki įrašų studijos ar džiazo klubo – toks garso efektų pasirinkimas.
Radarai ir kameros, kaip teigia gamintojai, padeda XC90 išlaikyti vieno saugiausių pasaulyje automobilių titulą. Modernios saugos sistemos turėtų padėti išvangti susidūrimų net su briedžiais, kurių gausu ne tik Skandinavijoje.
Be jokios abejonės, XC90 atnaujintas ir išoriškai: visiškai naujos grotelės, tarp kurių švyti „Volvo“ ženklas, oro aušinimo angos, naujos, bet solidžios, Skandinavijos stilistiką atitinkančios kėbulo linijos ir, žinoma, specifinio dizaino priekiniai (T formos) bei galiniai žibintai, tapę naujojo „Volvo“ simboliu.