„Tai unikali kombinacija, suteikianti vairuotojui puikų vairavimo pajautimą bei pagerinanti važiavimo savybes“, – sako Kristin Signert, „Volvo Trucks“ tolimųjų gabenimų segmento vadovė.
Naujosios techninių sprendimų kombinacijos privalumai atsiskleidžia tolimųjų gabenimų segmente, kai krovinius ilgais atstumais gabenantys vairuotojai visą darbo dieną praleidžia prie vairo.
Visa tai pagerina ne tik vairuotojo darbo sąlygas, bet ir sumažina su darbo pobūdžiu susijusių ligų riziką.
Sunkvežimis su nepriklausoma priekine pakaba ir dinaminio vairavimo sistema yra kur kas stabilesnis kelyje ir pasižymi tikslesniu valdymu.
Dar vienas privalumas yra lengvesnis ir tolygesnis vairavimas transporto priemonei važiuojant nedideliu greičiu.
„Nepriklausoma priekinių ratų pakaba užtikrina puikų sunkvežimio stabilumą kelyje, o komfortą – „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema. Visa tai pagerina ne tik vairuotojo darbo sąlygas, bet ir sumažina su darbo pobūdžiu susijusių ligų riziką“, – paaiškina Kristin Signert.
Dėl nepriklausomos pakabos priekiniai sunkvežimio ratai juda nepriklausomai vienas nuo kito. Tai garantuoja sąstato stabilumą ir sklandesnį važiavimą greitkeliais.
Krumpliastiebinis vairo mechanizmas vairuotojui leidžia pajusti daug tikslesnį grįžtamąjį ryšį bei suteikia aštresnį vairavimo tikslumo ir kontrolės pojūtį.
„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema gerokai sumažina vairo trūkčiojimą, kuris atsiranda dėl kelio nelygumų.
Sunkvežimio vairavimas tampa kur kas švelnesnis ir lengvesnis, o vairuotojo rankų raumenims ir sąnariams tenka mažesnė apkrova.
„Tai, kad vairuotojas darbo metu patiria mažiau įtampos ir geriau jaučiasi, ilgalaikėje perspektyvoje didina jo darbo našumą“, – tęsia Kristin Signert.
Ši dviejų sistemų kombinacija jau siūloma „Volvo FH“ ir „Volvo FH16“ sunkvežimiuose.