Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volvo XC90“ komplektacija „Inscription“ sulaukė populiarumo ne tik Europoje, bet ir Lietuvoje

„Volvo Cars“ praneša, kad net trys ketvirtadaliai naujojo „Volvo XC90“ pirkėjų rinkosi prabangiausią „Inscription“ komplektaciją.
 „Volvo XC90 Inscription“
„Volvo XC90 Inscription“ / „Volvo“ nuotr.

„Volvo Cars“ atstovai spaudai informuoja jau sulaukę beveik 57 000 „XC90“ užsakymų. Toks skaičius gerokai pranoko prognozes. Siekiant patenkinti tokį poreikį, Švedijoje, Torslandoje, įkurta gamykla dirba trimis pamainomis.

„Kai 76 procentai klientų renkasi aukščiausios specifikacijos modelį „Inscription“, galime drąsiai sakyti, kad įsitvirtinome kaip „premium“ segmento automobilių gamintojas“, – sako Alainas Visseris, pardavimo rinkodaros ir klientų aptarnavimo vyriausiasis viceprezidentas.

Aukščiausios komplektacijos „Inscription“ versija, išsiskirianti saugumo technologijomis ir komforto galimybėmis, populiariausia ne tik Europoje, bet ir Lietuvoje. „Atvirai kalbant, „Volvo XC90“ pardavimo rezultatai pranoko visus mūsų lūkesčius ir paklausa nuolat didėja, – neslepia „Volvo“ vykdomasis direktorius Lietuvoje Algirdas Binkevičius. – Vis dažniau į saloną užsuka norintys apžiūrėti ir išbandyti naująjį „Volvo“ visureigį, domisi jo specifikacijomis ir galimybėmis, o pirmieji pirkėjai Lietuvoje, užsisakę naująjį „XC90“, jau džiaugiasi naujuoju „Volvo“ flagmanu.“

„XC90“ žymi naujo „Volvo“ istorijos etapo pradžią ir brėžia tolimesnės dizaino raidos kryptį, kurios pagrindas – inovatyvios technologijos ir siekis išnaudoti naują modulinės platformos technologiją SPA („Scalable Product Architecture“).

„Volvo“ nuotr./ „Volvo XC90 Inscription“
„Volvo“ nuotr./ „Volvo XC90 Inscription“

Naujausias pranešimas apie „XC90“ prekybos rezultatus pasirodė tuo metu, kai „Volvo“ paskelbė pirmojo 2015 metų pusmečio finansinius rezultatus.

Kompanija pranešė, kad pirmojoje 2015 metų pusėje operacinis pelnas siekė 171,9 milijono eurų; per tą patį 2014-ųjų laikotarpį šis rodiklis buvo 100 milijonų eurų. Pirmąjį pusmetį pajamos siekė 7 789 milijonus eurų, kurios padidėjo nuo praėjusių metų pirmojoje pusėje fiksuotų 6 937 milijonų eurų.

Per pirmuosius šešis 2015-ųjų mėnesius buvo parduoti 232 284 automobiliai. Tai kiek daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį pasiekti rezultatai – 229 013 parduotų automobilių. Labiausiai augimą lėmė suaktyvėjusi prekyba Europoje. Per šį laikotarpį prekyba Kinijoje išliko be pokyčių, o pardavimas JAV stabilizavosi.

Šie finansiniai rezultatai rodo, kad ir toliau einame teisingu keliu

„Pirmoji metų pusė buvo sėkminga, nes tikrai pagerinti finansiniai rezultatai, – sakė Håkanas Samuelssonas, „Volvo Cars“ prezidentas ir vyriausiasis vadovas. – Dar 2010 metais pradėjome įgyvendinti transformacijos planą, o šie finansiniai rezultatai rodo, kad ir toliau einame teisingu keliu.“

„Volvo“ investuoja į globalinės transformacijos planą – tai yra ilgalaikės strateginės programos dalis, siekiant įsitvirtinti tarp pasaulinių „premium“ segmento automobilių gamintojų. Išnaudodama visiškai atnaujintos automobilių kategorijos galimybes, „Volvo“ artimiausiu metu siekia beveik padvigubinti pardavimą iki maždaug 800 000 automobilių per metus.

Keliaudama šių tikslų link, per pirmuosius šešis 2015-ųjų mėnesius „Volvo Cars“ žengė keletą svarbių žingsnių.

Pirmąjį pusmetį „Volvo“ paskelbė apie savo planus statyti naują gamyklą JAV, Pietų Karolinoje. 443 milijonus eurų kainuosiančios statybos netoli Čarlstono miesto bus pradėtos jau šį rudenį. Gamykla bus visiškai įrengta 2018 metais, o jos pradinis gamybos pajėgumas sieks 100 000 automobilių per metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?