Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volvo“ žengia į aukštesnį prabangos lygį

„Volvo Car Group“, pristatydama naują 2015 metų „Volvo“ modelių gamą, įžengia į dar aukštesnį prabangos lygį. Dabar „Volvo“ automobilių pirkėjai turės žymiai daugiau galimybių personalizuoti automobilių interjerą. Įsigydami naujus „Volvo“ „XC60“, „V70“, „XC70“ ir „S80“ automobilius bei pasirinkdami išskirtinę „Inscription“ versiją, pirkėjai galės suteikti savo automobiliui tokį saloną, kuris atspindėtų jų skonį ir stilių, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Volvo“ modeliai su „Inscription“ apdaila
„Volvo“ modeliai su „Inscription“ apdaila / „Volvo“ nuotr.

„Inscription“ versija

„Inscription“ versija – tai puiki galimybė suteikti kiekvienam „Volvo“ interjerui išskirtinį prabangos lygį.  Ši versija atitinka mūsų kryptį pozicionuojant „Volvo“ kaip „premium“ klasės prekės ženklą“, – sako „Volvo Car Group“ specialiojo transporto skyriaus viceprezidentas Andersas H. Gustavssonas.

„Inscription” versija kiekvienam pirkėjui suteiks galimybę sukurti savo naujojo „Volvo” saloną pagal jo skonį ir stilių bei papuošti interjerą išskirtiniais akcentais – pasirinkti vieną iš kelių siūlomų minkštų odinių salono apmušalų, elegantišką oda aptrauktą prietaisų skydelį, minkštus odinius sėdynių ir galvos atlošus su išsiuvinėta „Inscription” emblema centriniame porankyje, arba dekoratyvinę riešutmedžio apdailą ir anglies pilkumo lubų apmušalus (XC60).

Taip pat pirkėjai galės rinktis vieną iš trijų kėbulo atspalvių – baltą „Crystal White Pearl“, sidabrinį „Electric Silver“ ir sodrų juodą „Ember Black“ („V70“, „XC70“ ir „S80“ modeliai), taip pat 19 colių 10 stipinų („V70“ ir „S80“) ir 20 colių („XC60“) ratlankius.

Daugiau ypatingų galimybių

„Volvo Car Group“ laukia naujų 2014-2015 metų prestižinių varžybų aplink pasaulį pradžios ir šiai progai pristatė specialią laivininkystės įkvėptą automobilių seriją „Volvo Ocean Race“. Speciali „Volvo V40“, „V40 Cross Country“, „V60“ ir „XC60“ „Volvo Ocean Race Edition“ modelių serija buvo pristatyta 2014 m. Ženevos automobilių parodos metu. Kartu pristatyta ir naujųjų „V70“ ir „XC70“ modelių serija, skirta tiems, kurie vertina ir išvaizdą, ir potyrius.

„Volvo“ nuotr./„Volvo V70 Inscription“
„Volvo“ nuotr./„Volvo V70 Inscription“

„Sensus Connect“ sistema – visuose modeliuose

Nuo 2015 metų į visus naujus „Volvo” automobilius bus montuojama išmani informacinė-pramoginė sistema „Sensus Connect“, paremta debesijos paslaugų pagrindu. Automobilyje sėdintys žmonės galės vieno mygtuko paspaudimu, susimokėti už parkavimo vietą, mėgautis puikia garso ir vaizdo transliacija, o navigacijos programa „HERE”, palaikanti trimačių žemėlapių vaizdą realiuoju laiku,  greitai padės rasti pageidaujamą objektą.

„Sensus Connect“ sistemoje yra ir patobulinta „Harman Kardon“ „Premium Sound“ garso sistema. Joje yra 5 x 130 W  stiprintuvas, įdiegta „Dirac Live“ programinė įranga ir akustinė sistema, kurią sudaro 12 aukščiausios kokybės garso kolonėlių.

„Volvo“ nuotr./„Volvo XC60 Inscription“
„Volvo“ nuotr./„Volvo XC60 Inscription“

Efektyvūs „Drive-E“ varikliai – visuose modeliuose

Jau nuo 2014 m. gegužės visi naujieji „Volvo“ modeliai bus siūlomi su naujosios kartos „Drive-E“ varikliais. Naujojo „Volvo V40“ su naujuoju keturių cilindrų dyzeliniu agregatu, išvystančiu net 190 AG, tarša anglies dioksidu siekia vos 85 g/km – tai geriausias galios ir ekologiškumo santykis klasėje.

„Galimybė greitai išvystyti greitį, greita reakcija ir tolygus „Drive-E” variklio garsas padarys „Volvo“ vairavimą dar malonesnį, be to, užtikrinama degalų ekonomija ir mažas išmetamo anglies dvideginio kiekis“, – teigia „Volvo Car Group“ variklių skyriaus viceprezidentas Michaelas Fleissas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?