Apskritai, „Volkswagen“ šiemet greičiausiai parduos 138 proc. daugiau elektromobilių nei pernai. Jei augimas tęsis, 2022-aisiais „Volkswagen“ pirkėjams gali pristatyti net milijoną elektromobilių. Tai – labai spartus augimas. Ir nors „Tesla“ šį pasiekimą savo rezultatų lentelėje gali įsirašyti dar šiemet, vokiečiai vejasi.
Neseniai rašėme, kad „Volkswagen“ skubina elektrifikaciją, nes jaučia „Tesla“ spaudimą. Tai, žinoma, yra tiesa – „Tesla“ gamykla prie Berlyno per savaitę galės pagaminti po 5–10 tūkstančių elektromobilių. Tačiau „Volkswagen“ neprivalo veržtis į tiesioginę kovą su Musko elektromobilių gamitoju. „Volkswagen“ duona – pigesni ir labai praktiški automobiliai. „Volkswagen“ stiprybė – labai plati, visus poreikius dengianti modelių gama. Ar „Tesla“ gamins elektrinį mikroautobusą? Galbūt gamins pigų hečbeką, kuris galės konkuruoti su ID.3, bet tai – ne artimiausios ateities planai.
Be to, nors elektromobiliai „Tesla“ stipriai lenkia „Volkswagen“, didžiausias Vokietijos automobilių gamintojas turi žymiai didesnius gamybos pajėgumus. Tiesiog didelė jų dalis vis dar yra skirta benzininiams ir dyzeliniams automobiliams. Jei kalbėtume apie visus į elektros lizdą jungiamus automobilius (ir elektromobilius, ir hibridus), „Volkswagen“ ir „Tesla“ varžosi labai lygiai.