Toks sprendimas priimtas reaguojant į žiniasklaidoje paskelbtą informaciją bei diskusijas, kurias sukėlė atlikta strateginio pasekmių aplinkai vertinimo procedūra. Į Vyriausybės kanceliariją dėl jos taip pat kreipėsi verslo subjektai, nurodydami, jog siūlomi sprendiniai gresia milijoniniais nuostoliais.
„Iš pirmo žvilgsnio verslo subjektų nuogąstavimai atrodo logiški ir pagrįsti. Todėl turime sėsti prie bendro stalo ir ieškoti geriausių sprendimų, kurie tenkintų abi puses. Kelias Kaunas – Marijampolė – Suvalkai yra labai svarbus tiek gyventojams, tiek valstybei, tačiau tai nereiškia, kad planuojant rekonstrukciją galima ignoruoti ar nematyti rizikų, kurios gresia realiais nuostoliais tai pačiai valstybei, o kartu ir gyventojams", – sako Vyriausybės kancleris Algirdas Stončaitis.
Jo teigimu, nerimą kelią prognozės, jog dėl planuojamų kelio rekonstrukcijos sprendinių sunkiasvorių vilkikų bei kitų transporto priemonių vairuotojai rinksis ne Lietuvoje, o Lenkijoje esančias degalines. To neslepia ir vežėjų atstovai, o degalinių vadovai tvirtina, jog bus priversti mažinti darbuotojų skaičių arba išvis užsidaryti.
„Galimi verslo nuostoliai reikštų nuostolius valstybei dėl nesurinktų akcizo ir PVM mokesčių. Galimos Lietuvos verslo pajamos tiesiog iškeliaus į Lenkiją. Nemanau, kad mes to norime ir siekiame", – tvirtina Vyriausybės kancleris.
Pasitarime kviečiami dalyvauti Susisiekimo ministerijos, taip pat Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovai, degalines valdančių bendrovių ir Lietuvoje veikiančių vežėjų atstovai. Ministro Pirmininko Sauliaus Skvernelio pavedimu Susisiekimo ministerijai taip pat nurodyta išnagrinėti degalinių valdytojų kreipimesi keliamus klausimus.