330 AG galios varikliu aprūpintas penkių durų hečbekas išsiskiria dinamiką atitinkančia išvaizda. 400 mm nei standartinio modelio platesnė tarpvėžė, 18 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai ir „metalik“ tipo pilka matinė danga su oranžiniais akcentais sukuria itin agresyvų „Leon“ sportinio automobilio stilių.
(nuotr. „Seat“)/„Seat Leon Cup Racer“ |
Tvirtinama, kad tokią kėbulo apdailą suformavo aerodinamikos reikalavimai, taip pat buvo siekiama užtikrinti maksimalų oro srautą varikliui ir stabdžių sistemai. „Seat“ atstovai pažymi, kad smarkiai praplatinti slenksčiai kartu su priekiniu oro aptaku, galiniu difuzoriumi, dviejų lygių sparnu ant stogo ir lygia kėbulo apačia leidžia „Leon“ sportiniam automobiliui išgauti maksimalią prispaudžiamąją jėgą įveikiant posūkius.
(nuotr. „Seat“)/„Seat Leon Cup Racer“ |
Vienintelės iš standartinio automobilio perimtos detalės buvo šviesos diodų priekiniai ir galiniai žibintai. Taip pat nepatikusi liko stogo linija. Be abejonės, interjeras visiškai pakeistas – įrengti saugos lankai ir sportinė sėdynė su vienu iš svarbiausių saugumo atributų – „Hans“ tipo apsauga galvai. Spartietišką kabinos vaizdą užbaigia daugiafunkcinis vairas ir skystųjų kristalų monitorius.
(nuotr. „Seat“)/„Seat Leon Cup Racer“ |
Kalbant apie dinamiką, galima paminėti, kad priekinius sportinio „Leon“ ratus suka turbokompresorinis 2,0 litrų variklis, išvystantis maksimalią 330 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą. Jėgainė sujungta su dviejų sankabų 6 laipsnių DSG transmisija. Pavaros gali būti perjungiamos prie vairo įrengtomis svirtelėmis, taip pat automobilis turi eleltronikos valdomą diferencialo blokavimą. Klientams bus suteikiama galimybė pasirinkti ir sekvencinę pavarų dėžę bei mechaniškai blokuojamą diferencialą ištvermės lenktynėms.
(nuotr. „Seat“)/„Seat Leon Cup Racer“ |
Gamintojo skelbiama preliminari lenktyninio „Leon“ kaina siekia 70 tūkst. eurų (242 tūkst. litų), tuo metu ištvermės lenktynėms skirta versija kainuos mažiausiai 95 tūkst. eurų (328 tūks. litų). Nurodytos kainos neįskaičiuojant PVM. Su šiuo automobiliu galima dalyvauti varžybose pradedant ETCC ir baigiant Niurburgringo žiede vyktančias VLN ištvermės taurės lenktynes. Būsima WTCC versija su 1,6 litro varikliu taip pat bus gamina šio „Leon“ pagrindu.
(nuotr. „Seat“)/„Seat Ibiza SC Trophy“ |
Greta „Leon“ taurės lenktyninio modelio „Seat“ stende „Worthersee“ bus galima pamatyti „Ibiza SC“ taurės lenktyninį automobilį, kuriuo važiuos šios ispanų markės turnyruose Ispanijoje ir Italijoje dalyvausiantys sportininkai.
Mažojo bolido 1,4 litro darbinio tūrio 200 AG galios motoras sujungtas su 7 laipsnių DSG pavarų dėže. Siekiant pagerinti sukibimą „Ibiza SC“ sportinis automobilis taip pat turi mechaniškai blokuojamą diferencialą. Automobilio kaina prasideda nuo 31,500 eurų (109 tūkst. litų) neskaičiuojant PVM.
(nuotr. „Seat“)/„Seat Ibiza SC FR“ |
Į Austriją „Seat“ taip pat atgabens du keliams skirtus modelius, tai 180 AG galios motorą ir DSG transmisiją turintį baltai nudažytą ir juodais 17 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais padabintą „Ibiza SC Cupra“ bei raudoną „Ibiza SC FR“ patobulintą FR modofikacijų 10 metų juiliejui skirtu įrangos komplektu.