Žurnalistai RCZ dažniausiai lygino su „Audi TT“ ir „Mini Coupé“. Ir tuose testuose „Peugeot RCZ“ pasirodydavo neblogai, bet žmonės balsuoja piniginėmis ir „Audi TT“ yra vienintelis iš šių automobilių, kuris iš tikrųjų buvo sėkmingas.
„Audi TT“ buvo gaminamas nuo 1998 iki 2023 metų, buvo net trys TT kartos. Tuo tarpu „Mini Coupé“ gamyba tęsėsi nuo 2011 iki 2015 metų, o „Peugeot RCZ“ – nuo 2009 iki 2015 metų. Akivaizdu, kad vienas iš šių automobilių buvo sėkmingesnis už kitus. Bet „Peugeot RCZ“ egzistavimas pats savaime buvo sėkmė – šis modelis net nebuvo planuotas.
„Peugeot“ garsėja savo pašėlusiais koncepciniais automobiliais, kurie dažniausiai kuriami net negalvojant apie serijinę gamybą. „Proxima“, „Quasar“ ir 907 yra geri tokių konceptų pavyzdžiai.
2007 metų Frankfurto automobilių parodoje „Peugeot“ pristatė 308 RCZ koncepciją. Kaip galite suprasti, šis kupė buvo sukurtas 308 hečbeko pagrindu. Jam suteikta kiek sportiškesnė stovėsena su išryškintomis ratų arkomis, žemas ir apvalus siluetas.
„Peugeot“ į 308 RCZ konceptą įdiegė ir gana neįprastą sprendimą – jis turi Zagato stiliaus dvigubo kupolo stogą, kurio forma įsilieja ir į galinį stiklą. Tai – įsimintina ir nepigi dizaino detalė, kuri buvo atspindėta ir modelio pavadinime – RCZ raidės yra „Racing Concept Zagato“ akronimas.
Frankfurte „Peugeot 308 RCZ“ konceptas buvo sutiktas sveikinimais. Šis dizainas buvo priimtas taip šiltai, kad „Peugeot“ nusprendė mesti jį į gamybą.