„Remontavo Apasčios gatvę, bet paliko pačias didžiausias duobes užkištas plytomis. Per jas nepravažiuoja automobiliai“, – piktinosi kasdien čia gatve važiuojantis palemonietis. Jo įsitikinimu, kelininkai savo darbą atlieka nedovanotinai atmestinai.
Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vyriausiasis specialistas Algirdas Vyšniauskas 15min.lt paaiškino, kad tvarkomos tik avarinės duobės: „Gavę informaciją iš seniūnijų, mes tvarkome tik avarines duobes, t.y. kai pažeisti du ar daugiau kelio sluoksnio – apie 40-50 mm. Jei duobė pravažiuojama, kelininkai ją palieka, nes turime sutvarkyti visų seniūnijų avarines gatves, o ištekliai tam labai riboti. Palemono, Keramzito gatvės yra dar problemiškesnė negu Apasčios. Dar neįžengėme į Aleksotą, kuriame taip pat labai skaudi situacija. Reikėtų tvarkyti ištisais gabalais gatves, bet nėra pinigų.“
Jis supranta gyventojų nepasitenkinimą, tačiau mano, kad seniūnijos turėtų žmonėms pranešti, kokie darbai gatvėse yra vykdomi ir kas bus suremontuota.
„Kai prasuksime ratelį pro visas seniūnijas, gal liks galimybių sugrįžti ir užlopyti 30-40 mm gylio duobes“, – menką viltį kasdien duobėtose miesto gatvėse automobilius laužantiems vairuotojams suteikė A.Vyšniauskas.
Darbų konkursą laimėjusi bendrovė „Kauno tiltai“ per artimiausius trejus metus Kaune už beveik 54 mln. litų pranešė suremontuosianti 600 tūkst. kvadratinių metrų ploto asfalto dangos.