„Nissan“ teigia pardavę 1031 „Leaf“ modelį užjūryje šių metų rugsėjo mėnesį, tai – trečias rezultatas šiemet, nusileidžiantis tik birželiui ir rugpjūčiui. Viso per šiuos metus naujų „Nissan Leaf“ rakteliai atiteko 7199 pirkėjams – beveik po tūkstantį į mėnesį.
Prieš šiuos metus vadintas didžiausiu „Leaf“ konkurentu, „Chevrolet Volt“, negali pasigirti tokiais skaičiais – nors JAV gamintojo kūrinys savo tėvynėje ir pirmavo metų pradžioje, tačiau pavasarį „Nissan“ jį prisivijo ir aplenkė. Aplenkė kone dvigubai – per pirmus tris šių metų ketvirčius JAV buvo parduoti 3895 nauji „Volt“ modeliai.
Tiesa, „General Motors“ rugsėjo mėnesio rezultatais džiaugiasi – pirmąsias 30 rugsėjo dienų buvo parduoti 723 „Chevrolet Volt“ modeliai. Lyginant su 302 rugpjūtį ar 125 liepą, džiaugtis naujuoju skaičiumi priežastis yra.
Hibridiniai automobiliai savo ruožtu tokio plėtros tempo neturi, o kai kurių modelių pardavimai po truputį mažėja.
Akivaizdus lyderis šiame segmente išliko „Toyota Prius“ – iš prekybos salonų rugsėjį išriedėjo 9325 nauji hibridiniai „Prius“. Tačiau tai – mažiau nei šių metų rugpjūtį (9491 vnt.) ir daug mažiau nei praėjusių metų rugsėjį (11394 vnt.). Tiesa, japonų gamintojams nemažai įtakos turėjo tragiškas žemės drebėjimas šių metų kovo mėnesį – po jo prireikė ne vienos savaitės visų gamybos tempų atstatymui.
„Honda“ sekasi prasčiau – rugsėjį buvo parduoti 537 CR-Z modeliai ir 305 „Civic“ hibridai. Juos aplenkė net prabangus kompaktinės klasės hibridas, „Lexus CT 200h“, kurį rugsėjį įsigijo 1444 pirkėjai.