Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ženevoje bus pristatytas koncepcinis „KIA Sportspace“ modelis

Kovo 3 d. Ženevoje prasidėsiančioje 85-ojoje tarptautinėje „Salon International de l’Automobile“ automobilių parodoje „Kia Motors Europe“ žada praskleisti uždangą nuo naujo ir labai modernaus koncepcinio modelio „Kia Sportspace“, rašoma gamintojo pranešime spaudai.
„KIA Sportspace“
„KIA Sportspace“ / KIA nuotr.

Kiekvienas kelionėms sukurto „Sportspace“ centimetras buvo apgalvotas ir pritaikytas ypatingai maloniam ir patogiam važiavimui, patiriant kuo mažiau streso. Tai pats geriausias pasirinkimas ilgiems, tačiau nenuobodiems savaitgaliams.

Vadovaujant vyriausiajam „Kia Europe“ dizaineriui Gregory Guillaume, Frankfurto dizaino studijoje sukurtas „Sportspace“ pasižymi išties unikaliomis linijomis. Šio modelio pagrindinė misija – įrodyti, kad stilingas automobilis tuo pačiu gali būti erdvus ir funkcionalus bei dėl to nebūtina aukoti puikių važiavimo savybių, manevringumo ir ekonomiškumo.

KIA nuotr./„KIA Sportspace“
KIA nuotr./„KIA Sportspace“

Tradicinius „Kia“ bruožus – „tigro nosies“ formos groteles, preciziškas proporcijas ir glotnius paviršius – paveldėjęs „Sportspace“ gali pasigirti drąsiomis, dinamiškomis linijomis ir stabilaus keliautojo laikysena. Be to, šis modelis džiugina aukštu komforto lygiu bei praktiška ir didele erdve bagažui.

„Mūsų tikslas buvo sukurti visiškai kitokį kelionėms skirtą automobilį, tinkantį aktyviems žmonėms, kuriems reikia erdvės bagažui aktyviam savaitgaliui, tačiau dėl jos nenori aukoti stilingumo, komforto ir sportiškumo“, – aiškino „Kia Europe“ vyriausiasis dizaineris Gregory Guillaume.  

KIA nuotr./„KIA Sportspace“
KIA nuotr./„KIA Sportspace“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?