„Jazz“ automobilyje planuojama montuoti 1,3 litro darbo tūrio agregatus, pasiekiančius 101 arklio galią. Į priekinius ratus pajėgumas bus perduodamas per naują šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Numatyta ir versija su automatine transmisija.
Šių metų viduryje prekybos salonuose pasirodysiantis „Jazz“ turi nemažai techninių panašumų su „HR-V“ modeliu.
Vienas iš bendrų, abiejuose modeliuose naudojamų sprendimų – degalų bako perkėlimas po priekinėmis sėdynės, taip sukuriant daugiau erdvės sėdintiems gale. Abu modeliai dalijasi ta pačia platforma.
Naujasis „Honda Jazz“ beveik 10 centimetrų didesnis už pirmtaką, ratų bazė praplatėjo trimis centimetrais.
Automobilio svoris sumažėjo dėl lengvesnių kėbulo gamyboje panaudotų detalių. Bagažinės talpa siekia 354 litrus, o nulenkus galines sėdynes atsiranda dar 530 papildomų litrų erdvės.
„Honda Jazz“, kaip ir „HR-V“, aprūpintas aktyviomis ir pasyviomis saugos sistemomis, kurios atpažįsta kelio ženklus, palaiko greitį, automatiškai valdo tolimąsias šviesas, stebi eismo juostą.