Per 14 sekundžių susilankstantis stogas ir prašmatnus interjeras
„California T“ modelis perėmė kai kuriuos „FF“ ir „F12 Berlineta“ modelio bruožus. Viena iš esminių detalių, sulankstomas stogas, kuris atsidaro bei užsidaro per 14 sekundžių.
Automobilio salone puikuojasi 16,5 centimetro lietimui jautrus ekranas. „Ferrari“ už papildomą kainą taip pat siūlo įsigyti ir 1280 vatų galios „JBL“ garso sistemą su dvylika garsiakalbių ir šešiolikos kanalų stiprintuvu.
Po variklio gaubtu - galingesnis 3,8 litro darbo tūrio variklis ir turbina
Tačiau kokia įdomi bebūtų informacija apie automobilio išorę ir interjerą, visus benzingalvius labiausiai domina tai, kas slypi po variklio gaubtu. „Ferrari“ inžinieriai nusprendė šiuo modeliu pradėti naują turbinų erą.
Su turbina suporuotas V formos, aštuonių cilindrų, 3,8 litro darbo tūrio agregatas pasiekia 560 arklio galių. Sukimo momento kreivės viršūnėje puikuojasi 755 niutonmetrai.
Pasiekti 100km/h greitį „California T“ sugeba per 3,6 sekundės, o 200 km/h ribą spidometro rodyklė kerta jau po 11,2 sekundės po starto. Maksimalus automobilio greitis siekia 316 km/h.
Vėl grįžta prie turbinų
Išleidęs šį modelį gamintojas žengė į naują turbinų erą. Ilgą laiką „Ferrari“ gamino tik atmosferinius variklius, o paskutinį turbina aprūpintą modelį italai išleido 1992-aisiais. Tai buvo modelis „F40“.