Ženevoje pristatytas ralio varžybų karaliaus įpėdinis – naujasis „Audi S1“

Devintajame praeito amžiaus dešimtmetyje ralio trasose karaliavo nedidukas „Audi S1 sport quattro“, kurį pilotavę skynė pergales ir nuolat vertė pasitempti varžovus. Dabar legendinis vardas sugrįžta kompaktiškos išorės ir nežabotos galios pavidalu. Automobilių debiutas įvyko Ženevos automobilių parodoje.
„Audi“ stendas Ženevoje
„Audi“ stendas Ženevoje / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

A1 modelių šeimynai priskiriami greiti ir galingi trijų durų S1 ir penkių durų „S1 Sportback“, kurio ratus suks net iki 370 Nm sukimo momentą išspaudžiantis dviejų litrų darbinio tūrio 170 kW (231 AG) pajėgumo TFSI benzininis variklis.

Automobilio ratams praslysti neleis nuolatinė visų ratų „quattro“ pavara, o elektra valdomi amortizatoriai užtikrins optimalų pakabos standumą bet kokiomis sąlygomis. 

Po variklio gaubtu esantis 2.0 TFSI jėgos agregatas 100 km/val. greitį pasiekia jau po 5,8 sek. („S1 Sportback“ – po 5,9 sek.) ir leidžia skrieti maksimaliu 250 km/val. greičiu. Vidutinės degalų sąnaudos – 7 litrai benzino 100 km kelio, o CO2 tarša – 162 g/ km („S1 Sportback“ – 166 g/ km).

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Audi“ stendas Ženevoje
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Audi“ stendas Ženevoje

Lyginant su įprastais A1 ir „A1 Sportback“, naujųjų S1 ir „S1 Sportback“ kiek pakeista ratų pakabos konstrukcija ir elektromechaninis vairo stiprintuvas. Tai suteikia važiavimui daugiau sportiškumo.  

Elektra valdomi amortizatoriai standartiškai nustatyti į sportinę padėtį, tad įsėdus į automobilį pakaba kai kuriems vairuotojams gali pasirodyti kietoka. Tiesa, visuomet yra galimybė pasirinkti minkštesnį pakabos nustatymą.

Standartinėje komplektacijoje esanti „Audi drive select“ sistema vienu mygtuko paspaudimu priderina pakabos standumą, variklio, pavarų dėžės, oro kondicionieriaus veikimo režimą, vairo stiprintuvo, akceleratoriaus, sportinio diferencialo veikimo algoritmus bei daugelį kitų automobilio parametrus prie eismo sąlygų arba vairuotojo pasirinkto vairavimo stiliaus.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Audi“ stendas Ženevoje
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Audi“ stendas Ženevoje

 „Audi S1“ ir „S1 Sportback“ priekiniai „xenon plus“ žibintai – visiškai nauji, o galiniuose LED žibintuose pakeistas šviesos diodų išdėstymas. Dabar jie išrikiuoti lygiomis horizontaliomis eilėmis. Naujieji sportiniai modeliai nuo įprastų A1 ir ‚A1 Sportback“ skiriasi kitos formos bamperiais, išraiškingesniais durelių slenksčiais ir sportine dujų išmetimo sistema.

Salone vyrauja juodos ir tamsiai pilkos spalvų derinys. Vietoje standartinių sportinių sėdynių galima užsisakyti vienalytės konstrukcijos S serijos sportines sėdynes su integruota atrama galvai.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Audi S1“ sugrįžta Ženevoje
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Audi S1“ sugrįžta Ženevoje

Planuojama, kad „Audi S1“ ir „S1 Sportback“ Vokietijos įgaliotuosius atstovus pasieks antrąjį šių metų ketvirtį ir kainuos atitinkamai kiek daugiau nei 100 tūkstančių litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas: spręsk ir laimėk 300 eur vertės elektrinį dantų šepetėlį!
„Moerie“ plaukų priežiūros priemonių veidu tapo K.Meschino: pamilau jas jau po pirmo galvos plovimo
Reklama
Jautienos troškiniai – tobulas maistas šaltajam sezonui: vos kelios taisyklės ir gaminsite lengva ranka
Reklama
5 Graikijos kurortai – ką rinktis: salas ar sostinę?