A1 modelių šeimynai priskiriami greiti ir galingi trijų durų S1 ir penkių durų „S1 Sportback“, kurio ratus suks net iki 370 Nm sukimo momentą išspaudžiantis dviejų litrų darbinio tūrio 170 kW (231 AG) pajėgumo TFSI benzininis variklis.
Automobilio ratams praslysti neleis nuolatinė visų ratų „quattro“ pavara, o elektra valdomi amortizatoriai užtikrins optimalų pakabos standumą bet kokiomis sąlygomis.
Po variklio gaubtu esantis 2.0 TFSI jėgos agregatas 100 km/val. greitį pasiekia jau po 5,8 sek. („S1 Sportback“ – po 5,9 sek.) ir leidžia skrieti maksimaliu 250 km/val. greičiu. Vidutinės degalų sąnaudos – 7 litrai benzino 100 km kelio, o CO2 tarša – 162 g/ km („S1 Sportback“ – 166 g/ km).
Lyginant su įprastais A1 ir „A1 Sportback“, naujųjų S1 ir „S1 Sportback“ kiek pakeista ratų pakabos konstrukcija ir elektromechaninis vairo stiprintuvas. Tai suteikia važiavimui daugiau sportiškumo.
Elektra valdomi amortizatoriai standartiškai nustatyti į sportinę padėtį, tad įsėdus į automobilį pakaba kai kuriems vairuotojams gali pasirodyti kietoka. Tiesa, visuomet yra galimybė pasirinkti minkštesnį pakabos nustatymą.
Standartinėje komplektacijoje esanti „Audi drive select“ sistema vienu mygtuko paspaudimu priderina pakabos standumą, variklio, pavarų dėžės, oro kondicionieriaus veikimo režimą, vairo stiprintuvo, akceleratoriaus, sportinio diferencialo veikimo algoritmus bei daugelį kitų automobilio parametrus prie eismo sąlygų arba vairuotojo pasirinkto vairavimo stiliaus.
„Audi S1“ ir „S1 Sportback“ priekiniai „xenon plus“ žibintai – visiškai nauji, o galiniuose LED žibintuose pakeistas šviesos diodų išdėstymas. Dabar jie išrikiuoti lygiomis horizontaliomis eilėmis. Naujieji sportiniai modeliai nuo įprastų A1 ir ‚A1 Sportback“ skiriasi kitos formos bamperiais, išraiškingesniais durelių slenksčiais ir sportine dujų išmetimo sistema.
Salone vyrauja juodos ir tamsiai pilkos spalvų derinys. Vietoje standartinių sportinių sėdynių galima užsisakyti vienalytės konstrukcijos S serijos sportines sėdynes su integruota atrama galvai.
Planuojama, kad „Audi S1“ ir „S1 Sportback“ Vokietijos įgaliotuosius atstovus pasieks antrąjį šių metų ketvirtį ir kainuos atitinkamai kiek daugiau nei 100 tūkstančių litų.