Koncepcinis modelis LF-C2 pasižymi stilinga 2+2 konfigūracija ir gryna sportinio kupė idėja. Kuriant LF-C2 išorės stilių buvo atsižvelgiama į tai, kaip įvairūs paviršiai sąveikauja su skirtingo tipo šviesa.
Dizaineriai sukūrė tokias plokštumas, kraštus ir įlinkius, kurie žvelgiant iš skirtingų pusių ir esant skirtingoms apšvietimo sąlygoms suteiktų LF-C2 vis kitokį charakterį.
Ryški geltona spalva yra daugiasluoksnio dažymo rezultatas. Pirmoji danga yra gruntas, ant jos – sidabro spalva, po to – skaidri danga ir geltona spalva, atspindinti sidabrinę ir suteikianti žvilgesį.
Priekinę LF-C2 dalį puošia eksperimentinės „Lexus“ grotelės, savo forma primenančios smėlio laikrodį.
Pro priekiniame buferyje įrengtas ventiliavimo angas vėsus oras tiekiamas į stabdžius ir sykiu tinkamai nukreipiamas oro srautas aplink korpusą, kad važiuojant dideliu greičiu priekis būtų kuo stabilesnis.
Šoniniuose slenksčiuose yra mažos ventiliavimo angos, pro kurias oras nukreipiamas į galinius stabdžius, o paskui išeina pro sparnelius primenančius galinius difuzorius.
LF-C2 gale į akis krenta Lexus galiniai žibintai, kuriuose galima įžvelgti L raidės pavidalą, taip pat keturios chromuotos išmetimo sistemos angos ir naujas išraiškingas galinių difuzorių dizainas.
LF-C2 vidus pasitinka prabanga ir erdvumu – salonas dera su sportiška išorės elegancija. Prietaisų skydelio dizainas pasižymi funkciniu paprastumu – čia yra patrauklus ir nesudėtingas prietaisų blokas, centrinis vaizdo monitorius, nuotoliniu būdu valdomas per jutiklinį kilimėlį centrinėje konsolėje, ir klasikinio stiliaus analoginis laikrodis, įsitaisęs tarp vidurinių ventiliacijos angų.
Konceptinis LF-C2 varomas 5 litrų, aštuonių cilindrų, V formos agregatu. Jis pasiekia 467 arklio galias. Tačiau manoma, kad į serijinę gamybą patekęs modelis, bus siūlomas ir su „Lexus“ hibridiniais motorais.