Pokyčių yra ir automobilio interjere. Naujasis „Avensis“ aprūpintas modernaus dizaino vairu. Tarp spidometro ir techometro esančiame naujame 4,2 colio skersmens prietaisų skydelyje vairuotojas galės matyti reikiamą informaciją.
Taip pat šiek tiek pakeistos ir priekinės sėdynės. Šis sprendimas leido sukurti daugiau komforto sėdintiems priekyje, tačiau neprarandant erdvės, skirtos keleiviams ant galinių sėdynių.
Į „Toyota Avensis“ palnuojama montuoti 1,6 D-4D variklius, kurie išvysto 110 arklio jėgų galingumą ir 270 niutonmetrų sukimo momentą. Šie duomenys iki 100 km/val. greičio „Avensis“ leidžia įsibėgėti per 11,4 sek. Maksimalus deklaruojamas greitis – 180 km/val.
Euro 6 standartus atitinkantis variklis yra 20 kilogramų lengvesnis už pirmtaką, tad pasižymti ir geresniais ekonomiškumo rodikliais. Deklaruojama, kad šis motoras šimtui kilometrų kelio eikvos vos 4,1 litro degalų, o į aplinką išmes 119g/km CO2.
Kitas variklio pasirinkimas – dviejų litrų darbo tūrio D-4D motoras, kuris bus kitoks, nei senesnės kartos agregatas. Jis generuos 141 arklio galią esant 4000 aps./min. ir pasieks 320 niutonmetrų sukimo momentą.
Šios galios užtenka tam, kad „Avensis“ 100 km/val. greičiu važiuotu jau po 9,5 sek. Maksimalus greitis – 200 km/val.
Šio variklio deklaruojamos degalų sąnaudos – 4,5 litro, o į aplinką išmetamų dujų kiekis analogiškas 1,6 litro varikliui – 119g/km CO2.