„Audi“ demonstruoja jau antrosios kartos įspūdingo dizaino, kvapą gniaužiančių charakteristikų sportinį su kėbulo viduryje įrengtu galingu V10 varikliu superautomobilį „Audi R8“.
Antrosios kartos „Audi R8” gausioje šeimynoje – net 4 modeliai. „Bazinis” „Audi R8“ sportinis automobilis labiau pritaikytas važinėjimui įprasto eismo gatvėmis.
„R8 V10 plus“ – padidintos galios bazinio R8 modifikacija. Tai 449 kW (610 AG) galiūnas, 100 km/val. greitį pasiekiantis vos per 3,2 s ir išvystantis maksimalų 330 km/val. greitį.
„Audi R8 e tron“ – šiuo metu vienas galingiausių lenktyninių elektromobilių. Naujausioji jo versija turės iki 920 Nm išvystantį 340 kW galios elektros variklį, leidžiantį iki 100 km/val. automobiliui įsibėgėti per 3,9 sek.
Didžiausia antros kartos „R8 e tron“ naujovė – dvigubai didesnės talpos akumuliatorius. Dabar su viena įkrova galima nuvažiuoti iki 450 kilometrų.
Lenktyninis „Audi R8 LMS“ sukonstruotas pagal 2016 metais įsigaliosiančius GT3 reikalavimus. Šie metai skirti masiniams modelio bandymams. Nors ši lenktyninė modifikacija daug kartų galingesnė už „įprastą" „Audi R8“, ji pasižymi aukštu unifikacijos laipsniu ir turi net 50 proc. bendrų dalių.
Ženevoje pristatomas „Audi Q7 e-tron quattro“ – daugeliu požiūrių unikalus automobilis. Tai tik antrasis įkraunamas hibridas visoje „Audi“ modelių gamoje ir pirmasis šio gamintojo dyzelinis įkraunamas hibridas su „quattro“ visų ratų pavara.
Bendras dyzelinio ir elektros variklių tandemo pajėgumas siekia 373 AG ir leidžia išvystyti iki 700 Nm sukimo momentą.
Pagal ECE metodiką išmatuotos degalų sąnaudos – 1,7 l dyzelino 100 km kelio. Į aplinką patenka tik 50 g CO2/km. Važiuojant dirbant tik elektros motorui su pilna akumuliatoriaus įkrova galima įveikti iki 56 kilometrų kelio. Hibridiniu režimu su šiuo automobiliu galima drąsiai leistis į 1410 km kelionę.
Naujasis „Audi RS 3 Sportback“ – šiuo metu galingiausias pasaulyje prestižinio segmento kompaktinės klasės automobilis. 270 kW (367 AG) pajėgumo 2.5 TFSI variklis leidžia automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,3 sek. ir išvystyti 280 km/val. greitį. Inžinerinių patobulinimų dėka variklio gausmas primena pirmojo legendinio „Audi quattro“ keliamą garsą.
Ypatingai sklandų važiavimą ir nepriekaištingą automobilio ratų sukibimą su kelio danga užtikrina modernizuota 7 laipsnių „S tronic“ pavarų dėžė ir naujos kartos „quattro“ nuolatinė visų ratų pavara.
Ženevoje debiutuojantis 5,11 m ilgio ir 1,97 m pločio prabangus penkiaduris demonstracinis universalas „Audi Prologue Avant“ atskleidžia būsimųjų kartų „Audi“ modelių dizaino bruožus bei leidžia vairuotojui ir keleiviams mėgautis neprilygstamu veržlumo ir universalumo deriniu.
Dar vienas išskirtinis šio demonstracinio koncepto bruožas – visos jame pritaikytos pažangiausios technologijos yra jau dabar yra serijinės arba pakeliui į masinę gamybą. Tai ypač pasakytina apie prietaisų skydo koncepciją. Jį sudaro trys jutikliniai ekranai, kuriuose, priklausomai nuo nustatymo ir automobilio būsenos, gali būti rodomos rodmenų skalės, automobilio vaizdo kamerų vaizdai bei jutiklių teikiama informacija arba borto kompiuterio, navigacinės sistemos ar automagnetolos duomenys bei jutiklinės valdymo priemonės.
Be to gali būti prijungta iki trijų keleiviams skirtų, prie automobilio vietinio tinklo prijungtų OLED jutiklinių ekranų, suteiksiančių galimybę keleiviams mėgautis pažangiausiomis automobilinių pramogų ir interneto galimybėmis.
Po „Audi Prologue Avant“ variklio gaubtu sumontuoti netrukus serijiniais tapsiantys mazgai. Judesį suteikia naujos kartos įkraunamas hibridinis pavaros mechanizmas. Galingo dyzelinio ir elektrinio variklių tandemo bendra galia – 335 kW (455 AG). Kai forsuotas 3.0 TDI ir padidintos galios elektros variklis veikia kartu, „Audi Prologue Avant“ 100 km/val. greitį pasiekia jau po 5,1 sek.