Ženevos parodoje – unikalūs „Cadillac Escala“ ir „CTS-V Black Edition“

Ženevos automobilių parodoje kitą savaitę bus parodyti keli nauji „Cadillac“, tačiau daugiausia dėmesio turėtų susilaukti išskirtinis „Escala“ koncepcinis modelis.
„Cadillac Escala“
„Cadillac Escala“

„Escala“ turi du aiškius tikslus. Pirmasis – parodyti „Cadillac“ ateities modelių dizaino bruožus bei techninius sprendimus. Antrasis - įrodyti „Cadillac“ siekius sugrįžti į pačių geriausiųjų prestižinių automobilių kūrėjų viršūnę“, - sakė „Cadillac“ prezidentas Johanas de Nysschenas.

„Nors „Escala“ yra koncepcinis modelis, jo savybės yra paremtos keliams pritaikytų automobilių bruožais. „Escala“ yra potencialus kandidatas tapti mūsų ateities modelių gamos dalimi“, - tikino J.de Nysschenas.

Naujasis „Escala“ – tai tarsi didesnis ir prabangesnis 2016 metais pristatyto prestižinio sedano „Cadillac CT6“ brolis. „Escala“ yra trečiasis „Cadillac“ koncepcinis modelis, debiutavęs „Pebble Beach“ kurorte per pastaruosius keletą metų. 2011 metais kompanija pristatė „Ciel“ koncepcinį modelį, o 2013 metais – „Elmiraj“ itin prabangų kupė.

Naujasis „Escala“ yra net 152 mm ilgesnis už CT6 modelį. Koncepcinio modelio ilgis siekia net 5347 mm.

„Cadillac Escala“
„Cadillac Escala“

„Šis koncepcinis modelis parodo, kuo taps ilgametė „Cadillac“ patirtis, ir tai neabejotinai bus unikalūs amerikietiški su niekuo nesupainiojami „Cadillac“ bruožai“, - tvirtino „Cadillac“ dizaino padalinio vadovas Andrew Smithas.

„Escala“ yra išraiškingas, nepakartojamą vairavimo patirtį suteikiantis ateities simbolis. Modelio interjeras žengė ryškų žingsnį pirmyn. Jis pasižymi išradingu meistriškumu ir meniška technologijų integracija“, - pridūrė jis.

„Escala“ koncepcinis modelis naudoja naująją „Cadillac“ RWD „premium“ klasės architektūrą. Ši architektūra debiutavo drauge su naujuoju CT6 modeliu.

Netrukus publikai pristatysiantis „Escala“ turės naują 4,2 l „Twin-turbo“ V8 variklį su dviem turbinomis, kurį galima vadinti naujausių „Cadillac“ modelių variklių prototipu. Naujasis variklis pasižymi „Active Fuel Management“ technologija, kuri siekiant taupyti degalus išjungia pusę cilindrų, kai nebūtina naudoti visą variklio galią.

„Cadillac Escala“ pagrindiniai techniniai duomenys

Modelis: „Escala Concept“

Kėbulo tipas: 4 durų sedanas

Aukštis: 1455 mm

Plotis: 1948 mm

Ilgis: 5347 mm

Ratų bazė: 3228 mm

Variklis: 4,2 l „Twin Turbo“ V8 su dviem turbinomis ir cilindrų deaktyvavimo sistema

„CTS-V Carbon Black Edition“

Netrukus prasidėsiančioje Ženevos automobilių parodoje „Cadillac“ ketina pristatyti išskirtinio dizaino CTS-V modelį. Tai agresyvaus dizaino filosofija pasižymintis „Carbon Black Edition“. Kraują stingdantis eksterjero ir interjero dizainas dar labiau sustiprina „Cadillac“ modelių prabangos ir veržlumo dvasią.

„CTS-V Carbon Black Edition“ paketui priklauso:

  • „Black Chrome“ juodos, chromu padengtos grotelės.
  • 19 x 9,5 colių (priekyje) ir 19 x 10,0 colių (gale) kaltiniai „After Midnight“ spalvos aukščiausios klasės lengvo lydinio ratlankiai.
  • „Aero Downforce“ paketas, kuriam priklauso anglies pluošto oro angos, galinis oro aptakas, priekinis oro aptakas ir galinis difuzorius.
  • „Jet Black Mulan“ odinės „Recaro“ sėdynės su verstos odos akcentais, „Jet Black“ prietaisų skydelio akcentai ir matinės interjero apdailos detalės.
  • „Recaro“ sėdynės, 16 krypčių valdomos vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės (6 sėdimosios dalies reguliavimo būdai, 4 juosmens atramos reguliavimo būdai, 2 būdais reguliuojama nugaros pozicija su fiksuotomis galvos atramomis).
  • Galimos eksterjero spalvos: „Black Raven“, „Phantom Gray Metallic“*, „Red Obsession Tintcoat“* ir „Crystal White Tricoat“*.

* (spalvos už papildomą kainą)

„Carbon Black Edition“ paketą gali užsisakyti 2017 metų modelio pirkėjai. Klientai jį galės užsisakyti su 30 proc. nuolaida. CTS-V su „Carbon Black Edition“ apdailos paketu Vokietijoje kainuos 104 600 EUR.

Naująjį „Carbon Black Edition“ paketą taip pat galės rinktis „CTS“ bei „ATS“ sedanų ir „ATS Coupe“ pirkėjai.

Įspūdingas pardavimų šuolis

Praėjusiais metais „Cadillac“ modelius pasirinko 308 692 pirkėjai visame pasaulyje. Lyginant su 2015 metais, tai reiškia 11,1 proc. augimą ir geriausią pardavimų rezultatą nuo 1986 metų. 2016 metais pardavimai Europoje pakilo net 34,7 proc. Šiame regione buvo parduota 800 automobilių. Stipriausias pozicijas „Cadillac“ išlaikė Vokietijoje (43 proc. augimas) ir Šveicarijoje (apie 68 proc. augimas). Populiariausių modelių gretas Europoje užėmė „Escalade Full-Size Luxury“ visureigis bei naujasis XT5 modelis, pakeitęs populiarųjį SRX.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis