„20V20 parodo mūsų ambicijas“, – kompanijos prezentacijos Ženevos automobilių parodoje metu sakė SEAT prezidentas Jürgenas Stackmannas. „Tai mūsų ateinančių penkerių metų vystymo kelrodė žvaigždė ir švyturys“, – tvirtino jis.
J.Stackmannas pabrėžė, kad SEAT ateities modelių kartoms naudos lyderio pozicijas užimančio „Leon“ modelio formulę.
„Mes priėmėme sprendimus, siekdami sutvirtinti sėkmės kelią, kurį pradėjo „Leon“ modelis, ir jau patvirtinome planus ateinantiems metams. SEAT žada savo dėmesį nuo mažų automobilių nukreipti į kompaktinių automobilių kategoriją. Svorio centras bus perkeltas į prisijungimą prie didelių, greitai augančių ir naudingesnių segmentų“, – tvirtino J.Stackmannas.
SEAT vadovas dar kartą patvirtino kompanijos įsipareigojimus sustiprinti ryšį su moderniausiomis technologijomis. Kaip tik šiomis dienomis buvo paskelbta apie kompanijos sutartį su „Samsung“.
Kompanijos prezidentas taip pat pasidžiaugė, kad lyginant su tuo pat periodu 2014 m., pirmaisiais šių metų mėnesiais pardavimai įgavo spartų pagreitį. „Iki šios dienos mūsų pasauliniai pardavimai išaugo 7,5 proc.“, – patikslino jis.
J.Stackmannas pabrėžė, kad jau antrus metus iš eilės SEAT pardavimai kilo ir 2014 metais išaugo daugiau negu 10 proc. Didelis dėmesys buvo skirtas didžiosioms Europos rinkoms, įskaitant Vokietiją, Ispanija, Jungtinę Karalystę bei Italiją, kur augimas įvertintas dviženkliu skaičiumi.
„Leon“ šeimos sėkmė paaiškina prekinio ženklo pardavimų kilimo priežastis.
„Pirmą kartą istorijoje mes pardavėme daugiau „Leon“, o ne „Ibiza“ modelių,“ – reziumavo J.Stackmannas.
SEAT prezidentas taip pat pažadėjo kitais metais Ženevos parodos lankytojams pristatyti pirmąjį kompanijos kompaktinį visureigį.
SEAT 20V20 yra 4659 mm ilgio automobilis, galintis pasigirti 20 colių ratais bei „full-LED“ žibintais. Jo sportišką agresyvumą papildo didžiulė interjero erdvė, kurioje patogiai jausis penki keleiviai. Komforto lygį dar labiau pakelia platus pagalbinių ir saugumo sistemų paketas. Variklių pasirinkimo gama labai plati: nuo pažangių TSI ir TDI variklių, iki „plug-in“ tipo hibridinių sistemų. Variklio galia perduodama per DSG transmisiją ir elektronikos valdomą visų varančių ratų sistemą.