Pasak prekybininkų, dėl pandemijos Europoje ir pasaulyje stojo gamyklos, pasaulyje ėmė trūkti puslaidininkių lustų, be to, paskutiniu metu išaugo pirkėjų srautai.
„Kai kurie verslai, kurie pandemijos metu buvo pristabdę savo pirkimus, šiandien atsigauna. Ir tie pirkėjai, kurie sakė rudenį – palaukite, mes sugrįšime, kada situacija aiškės, jie grįžta. Bet šalia jų yra ir tie natūralūs pirkėjai, kurie ir šiaip būtų pirkę automobilius. Sudėję šias dvi dedamąsias gaunam tokią aštrią situaciją – paklausa labai didelė, o gamyklos nespėja vykdyti visų užsakymų“, – sakė „Inchcape Motors“ „Ford“ verslo vadovas Tomas Didžbalis.
Kai kurių pardavėjų teigimu, dėl to naujos transporto priemonės gali brangti 5–10 proc.