Tai sparčiausiai populiarėjanti automobilių klasė Europoje ir viena pačių populiariausių. Šioje klasėje yra viena didžiausių konkurencijų, o kone kiekvienas automobilių gamintojas pirkėjams siūlo bent po vieną šios klasės modelį.
Tai automobiliai, kurie siūlo aukštesnę sėdėseną, aukštesnę prošvaisą ir yra kompaktiški, palyginus su įprastais kompaktinės klasės hečbekais.
Vienas šios klasės pradininkų – „Nissan Qashqai“ išlieka ir vienas populiariausių šios klasės automobilių Europoje, tačiau konkurentai nesnaudžia.
Taigi Didžiosios Britanijos leidinio „Autocar“ žurnalistai pasiėmė dešimt pagrindinių šios klasės varžovų ir visus juos išbandė. Kuris iš jų geriausiai atitinka kainos ir kokybės santykį? Štai britų sudarytas geriausiųjų dešimtukas. Šio testo nugalėtoju tapo pernai Lietuvos metų automobiliu išrinktas „Seat Ateca“.
„Seat Ateca“ neveltui išrinktas „Lietuvos metų automobiliu 2017“
Tai pirmas „Seat“ kompanijos padidinto pravažumo automobilis ir jis tapo labai vykusiu ir svarbiu šios klasės žaidėju. Šio automobilio sėkmė smarkiai prisideda prie „Seat“ klestėjimo Europos rinkoje.
Jis visais atžvilgiais vertas geriausių žodžių: pasižymintis puikiu kainos ir kokybės santykiu, ekonomiškas, praktiškas ir pasižymintis nepriekaištingomis valdymo savybėmis. Anot britų, toli gražu ne kiekvienas šios klasės atstovas gali pasižymėti visomis šiomis savybėmis vienoje vietoje.
Tiesa, automobilis nėra idealus. Priekaištų susilaukė jo 1,6 l dyzelinis variklis, o standartinė komplektacija galėtų būti ir gausesnė. Tačiau susumavus visus „už“ ir „prieš“ būtent šis automobilis buvo paskelbtas savo klasės nugalėtoju.
Likęs dešimtukas išsidėstė taip:
2. Nissan Qashqai,
3. Volkswagen T-Roc,
4. Renault Kadjar,
5. Toyota C-HR,
6. Skoda Karoq,
7. Hyundai Tucson,
8. Kia Sportage,
9. Suzuki SX4 S-Cross,
10. Vauxhall Grandland X.
Daugiau informacijos apie testą rasite čia.