Akivaizdu, kad gražios merginos – neatsiejama automobilių parodų ir didžiųjų autosporto renginių dalis. Todėl po jų būdavo renkami neoficialūs „gražiausių, fotogeniškiausių ir net karščiausių“ fotomodelių rinkimai. Nes rinkti tikrai būdavo iš ko. Vienos gražuolės lankytojus į stendus traukdavo egzotišku grožiu, kitos – unikaliais apdarais ar tobulomis kūno linijomis bei akinamai baltomis šypsenomis.
Tačiau, pasibaigus šių metų Paryžiaus automobilių parodai, nemažai žurnalistų klausia: kodėl taip sumažėjo išskirtinio grožio atstovių? Kai kurie žurnalistai netgi išdrįso išrinkti neskoningiausių merginų albumus. Tarkime, „Avtovzgliad“ žurnalistas netgi išdrįso pareikšti, kad merginos savo šypsenomis jį gąsdino.
Naujos tendencijos: moteris – ne prekė
Iš tiesų, Paryžiaus automobilių parodoje išryškėjo nauja tendencija. Arba gamintojai tokiu būdu taupo ir nesamdo brangiausių modelių agentūrų atstovių. Arba (tai – gerokai realesnė versija), vis labiau įsigali feministinės idėjos: moteris – ne prekė, todėl neturi džiuginti lankytojų akių.
Juk į parodą lankytojai turėtų atvykti domėtis automobiliais ir naujausiomis technologijomis, o ne ilgakojėmis lolitomis ir veneromis, kviečiančiomis sustoti prie gamintojo stendo ar net su jomis nusifotografuoti.
Pasigrožėkite keleto pastarųjų Paryžiaus automobilių parodų fotomodelių nuotraukomis.