„Sudeginome 1+ mln eur, nemažai išmokome ir dabar grąžiname fokusą į tai, ką mokame geriausiai – elektroninę prekybą. Kartais reikia sustoti ir pripažinti, kad nepaėjo. Visada esame pastoviame ieškojime, tačiau pastaruosius kelis metus jo ieškojome išorėje – investavome į verslus ir startuolius už ekomercijos ribų.
Dalies jų jau nebėra, dalis greičiausiai bus sėkmingi, bet jų sėkmė priklauso nuo jų founderių ir komandų, o ne nuo mūsų, todėl neplanuojame naujų, su e.komercija mažiau susijusių investicijų ar net išeidinėjame iš esamų. Šio ieškojimo kaina – ne tik finansinė, bet ir pamestas fokusas – turbūt galėjome greičiau augti nesiblaškydami ir nesidairydami į šonus“, – savo feisbuko paskyroje rašė bendrovės „Furniture1“ vadovas.
Šia tema kalbėdamas su 15min P.Makarevičius nurodė, kad tokia taktika naudota siekiant rasti stiprų naują verslą, kuris generuoti didelę dalį pajamų.