06 09

1 mln. eurų ne savo srityje „sudeginusios“ įmonės vadovas: startuoliai turi daugiau iššūkių nei sako viešai

Lietuvos elektroninės komercijos įmonė „Furniture1“, valdanti prekės ženklą „Baldai1“, pastaruosius keletą metų į išorės startuolius investavo daugiau nei milijoną eurų – mėgino rasti naują veiklą, kuri taptų pagrindine. Tačiau jos vadovas Pijus Makarevičius sako, kad tai buvo gana brangus mokymosi procesas, o įmonė vėl susikoncentruos ties e.komercija.
Pijus Makarevičius
Pijus Makarevičius / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

„Sudeginome 1+ mln eur, nemažai išmokome ir dabar grąžiname fokusą į tai, ką mokame geriausiai – elektroninę prekybą. Kartais reikia sustoti ir pripažinti, kad nepaėjo. Visada esame pastoviame ieškojime, tačiau pastaruosius kelis metus jo ieškojome išorėje – investavome į verslus ir startuolius už ekomercijos ribų.

Dalies jų jau nebėra, dalis greičiausiai bus sėkmingi, bet jų sėkmė priklauso nuo jų founderių ir komandų, o ne nuo mūsų, todėl neplanuojame naujų, su e.komercija mažiau susijusių investicijų ar net išeidinėjame iš esamų. Šio ieškojimo kaina – ne tik finansinė, bet ir pamestas fokusas – turbūt galėjome greičiau augti nesiblaškydami ir nesidairydami į šonus“, – savo feisbuko paskyroje rašė bendrovės „Furniture1“ vadovas.

Šia tema kalbėdamas su 15min P.Makarevičius nurodė, kad tokia taktika naudota siekiant rasti stiprų naują verslą, kuris generuoti didelę dalį pajamų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis