15min be reklamos“ pretenduoja į prestižinį tarptautinį apdovanojimą

15min iniciatyva „15min be reklamos“ sulaukė tarptautinio pripažinimo – portalo kampaniją, nukreiptą prieš reklamos blokavimą, įvertino Tarptautinė žiniasklaidos asociacija (INMA), vienijanti didžiausias ir įtakingiausias pasaulio žiniasklaidos priemones.
Rinkodara
Rinkodara / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 2 15min Reklama

INMA įvardijo „Global Media Awards“ (Tarptautiniai žiniasklaidos apdovanojimai) finalininkus – į geriausiųjų titulą 20-tyje kategorijų pretenduoja 115 finalininkų iš viso pasaulio. Tarp jų – ir 15min iniciatyva prieš reklamos blokavimą.

Kiekvienos kategorijos laimėtojai bus paskelbti gegužės 23 dieną. INMA konkursui gavo 655 paraiškas iš 196 žiniasklaidos kompanijų 36 pasaulio valstybėse. Tarp dalyvių – laikraščių, žurnalų, skaitmeninės žiniasklaidos, televizijos, radijo atstovai.

15min į apdovanojimą pretenduoja „Geriausio mokamo turinio arba prenumeratos“ kategorijoje. Su 15min globalių ir nacionalinių prekių ženklų grupėje varžosi „Fairfax Media“ iš Australijos ir „De Persgroep“,iš Belgijos.

VIDEO: 15min vs adblockers: video case

Pernai birželį 15min žengė drąsų žingsnį: reklamą internete blokuojantiems skaitytojams pasiūlėme dvi galimybes: už 1 Eur per mėnesį įsigyti portalo versiją „15min be reklamos“ arba ištrinti portalą 15min iš reklamą blokuojančių tinklalapių sąrašo. Kito kelio – blokuoti reklamą ir laisvai skaityti portalą – nebeliko.

Iniciatyva startavo kartu su 12 portalo žurnalistų videoistorijų serija, kuria kiekvienas jų paaiškino: blokuodami reklamą skaitytojai atima dalį jų atlygio ir galimybę kurti kokybišką žurnalistiką.

Versiją „15min be reklamos“ jau įsigijo apie 600 žmonių. Tačiau kur kas didesnė dalis skaitytojų pasirinko kitą sąžiningą sprendimą – ištrinti portalą 15min iš reklamą blokuojančių tinklalapių sąrašo. Reklamos blokuotojų sukuriamas peržiūrų skaičius per pirmąsias savaites sumažėjo beveik keturis kartus – nuo 500 000 iki 130 000 peržiūrų per dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis