15min group“ išaugo iki 37 tūkst. prenumeratorių: sparčiausiai kilo portalo 15min prenumerata

15min group“, pristačiusi atnaujintus spaudos ir skaitmeninės žiniasklaidos prenumeratos produktus, vasarį pasiekė 37 000 prenumeratorių bazę. Sparčiausią augimą demonstruoja naujienų portalo 15min prenumerata.
Tomas Balžekas, „15min group“
Tomas Balžekas, „15min group“ / Gedmanto Kropio, „15min group“ nuotr.

„15min group“ keičia savo verslo strategiją – esminį dėmesį kreipiame prenumeratorių skaičiaus auginimui. Vertiname, kad šiuo metu mūsų grupė turi daugiausia žiniasklaidos produktų prenumeratorių Lietuvoje“, – pažymi „15min group“ vadovas Tomas Balžekas.

Praėjusių metų pabaigoje „15min group“ sujungė spaudos ir skaitmenines prenumeratas. Žurnalo „Žmonės“ prenumeratoriams pasiūlyti prenumeratos paketai su skaitmeniniais naujienų produktais.

15min prenumerata taip pat sujungė portalo turinį, „BNS Sprinto“ naujienlaiškį ir „ŽMONĖS Cinema“ filmų prenumeratą.

Prenumeratoriai
Prenumeratoriai

Taip pat atnaujinta ir 15min prenumeratoriams skirto turinio strategija. Šie pokyčiai lėmė, jog portalo prenumeratorių bazė paskutinį 2021-ųjų ketvirtį augo net 52 procentais, o pirmąjį 2022 metų mėnesį pasiektas sparčiausias augimas nuo pat 15min prenumeratos pradžios.

„Mes nenorime lenktyniauti paspaudimais, nes šiose lenktynėse kokybės standartas krenta. Norime konkuruoti kokybe, ne kiekybe – šią žinią kartoju beveik kiekviename redakcijos susirinkime.

Suprantame savo atsakomybę – nekurstome emocijų dirbtiniais skandalais ar horoskopais, nemanipuliuojame baime. Siūlome patikrintus faktus, gilią analizę, įdomias ir įvairias nuomones, naudingus patarimus bei kokybišką pramogą – ir kasdien dirbame, kad šį turinį gautumėte patogia forma“, – teigia 15min vyriausiasis redaktorius Vaidotas Beniušis.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Vaidotas Beniušis
Luko Balandžio / 15min nuotr./Vaidotas Beniušis

Kaip pažymi „15min group“ įmonių vadovas T.Balžekas, grupės žurnalų versle virš 50 proc. pajamų sugeneruojama iš vartotojų mokėjimų, ir panašaus santykio ilgainiui bus siekiama ir skaitmeniniuose produktuose – 15min, zmones.lt portaluose.

„Mūsų grupės naujienų agentūra BNS, kuri gauna prenumeratos pajamas iš žiniasklaidos, viešųjų įstaigų ir verslo klientų, taip pat žengia į prenumeruojamus produktus tiesioginiam vartotojui. „BNS Sprintas“ – laiką taupantis, kasdienis informacijos šaltinis naujienlaiškyje – sparčiai auga ir jau pamėgtas vartotojų.

Kviečiu palaikyti kokybišką žiniasklaidą ir užsiprenumeruoti mūsų produktų paketą“, – sako T.Balžekas.

Prenumeruoja spaudą
Prenumeruoja spaudą

„15min group“ yra viena didžiausių žiniasklaidos grupių Lietuvoje, jungianti naujienų portalą 15min, naujienų agentūrą BNS, žurnalus ŽMONĖS, LEGENDOS, JI bei leidinių platinimo įmonę „Medipresa“.

„15min group“ priklauso Estijos kompanijai „Postimees Grupp“ (60 %) ir Lietuvos kompanijai „4 Bees“ (40 %).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis