„15min group“ keičia savo verslo strategiją – esminį dėmesį kreipiame prenumeratorių skaičiaus auginimui. Vertiname, kad šiuo metu mūsų grupė turi daugiausia žiniasklaidos produktų prenumeratorių Lietuvoje“, – pažymi „15min group“ vadovas Tomas Balžekas.
Praėjusių metų pabaigoje „15min group“ sujungė spaudos ir skaitmenines prenumeratas. Žurnalo „Žmonės“ prenumeratoriams pasiūlyti prenumeratos paketai su skaitmeniniais naujienų produktais.
15min prenumerata taip pat sujungė portalo turinį, „BNS Sprinto“ naujienlaiškį ir „ŽMONĖS Cinema“ filmų prenumeratą.
Taip pat atnaujinta ir 15min prenumeratoriams skirto turinio strategija. Šie pokyčiai lėmė, jog portalo prenumeratorių bazė paskutinį 2021-ųjų ketvirtį augo net 52 procentais, o pirmąjį 2022 metų mėnesį pasiektas sparčiausias augimas nuo pat 15min prenumeratos pradžios.
„Mes nenorime lenktyniauti paspaudimais, nes šiose lenktynėse kokybės standartas krenta. Norime konkuruoti kokybe, ne kiekybe – šią žinią kartoju beveik kiekviename redakcijos susirinkime.
Suprantame savo atsakomybę – nekurstome emocijų dirbtiniais skandalais ar horoskopais, nemanipuliuojame baime. Siūlome patikrintus faktus, gilią analizę, įdomias ir įvairias nuomones, naudingus patarimus bei kokybišką pramogą – ir kasdien dirbame, kad šį turinį gautumėte patogia forma“, – teigia 15min vyriausiasis redaktorius Vaidotas Beniušis.
Kaip pažymi „15min group“ įmonių vadovas T.Balžekas, grupės žurnalų versle virš 50 proc. pajamų sugeneruojama iš vartotojų mokėjimų, ir panašaus santykio ilgainiui bus siekiama ir skaitmeniniuose produktuose – 15min, zmones.lt portaluose.
„Mūsų grupės naujienų agentūra BNS, kuri gauna prenumeratos pajamas iš žiniasklaidos, viešųjų įstaigų ir verslo klientų, taip pat žengia į prenumeruojamus produktus tiesioginiam vartotojui. „BNS Sprintas“ – laiką taupantis, kasdienis informacijos šaltinis naujienlaiškyje – sparčiai auga ir jau pamėgtas vartotojų.
Kviečiu palaikyti kokybišką žiniasklaidą ir užsiprenumeruoti mūsų produktų paketą“, – sako T.Balžekas.
„15min group“ yra viena didžiausių žiniasklaidos grupių Lietuvoje, jungianti naujienų portalą 15min, naujienų agentūrą BNS, žurnalus ŽMONĖS, LEGENDOS, JI bei leidinių platinimo įmonę „Medipresa“.
„15min group“ priklauso Estijos kompanijai „Postimees Grupp“ (60 %) ir Lietuvos kompanijai „4 Bees“ (40 %).