„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

15min keičiasi: skaitytojus pasitinka atnaujintas portalo dizainas ir šūkis

Naujienų portalas 15min tęsia pokyčių kelią ir šiandien atnaujina portalo dizainą bei pristato naują šūkį – „Kai rūpi, laikas 15min“. Šiais pokyčiais 15min tęsia pažadą savo skaitytojams – būti patikimu kokybiškos informacijos šaltiniu.
Tomas Balžekas
Tomas Balžekas / Gedmantas Kropis / BNS Foto

Pagrindinis pokyčių tikslas – išryškinti tai, ką portalas 15min siūlo išskirtinio savo skaitytojams. Taip pat – neleisti skaitytojams pasimesti informaciniame triukšme, turinį pateikiant patogiomis formomis.

Visos portalo naujienos nuo šiol pateiktos kortelių formatu. Išskirtinius 15min tekstus portale žymės žalios spalvos kortelės. Ypač svarbius įvykius – raudonos. Atnaujinamas ir antraščių formatas – jas papildo paaiškinamieji akcentai. Naujai perdėliotos ir rubrikos – tai leis lengviau naviguoti portale. Daugiau dėmesio įgauna ir išskirtiniai portalo autoriai.

„Tikime, kad, baigus portalo atnaujinimą, jis taps patogesnis mūsų skaitytojams. Turinio prioritetai nesikeičia – 15min pamatas visada buvo ir išliks atsakinga, kokybiška ir skaidri žurnalistika. Norime konkuruoti kokybe, o ne kiekybe“, – sako 15min vyr. redaktorius Vaidotas Beniušis.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Vaidotas Beniušis
Luko Balandžio / 15min nuotr./Vaidotas Beniušis

Šiandien portale matomi atsinaujinimai – tik dalis suplanuotų pokyčių. Per artimiausias savaites portale atsiras ir daugiau naujovių. Kaip pažymi „15min group“ generalinis direktorius Tomas Balžekas, pokyčiai ir inovacijos internetinėje žiniasklaidoje – tarsi neišsemiamas šulinys.

„Mes nesustojame inovuoti, lyderiauti darydami drąsius pokyčius. Mes tikime prenumeratos verslo modeliu, manome, kad, be prenumeratos, tikra žiniasklaida neturi ateities. Be šiandienos pokyčių, netrukus pristatysime du naujus savo produktus: „15min gidą“ ir „15min žaidimus“. Be to, į naujus prenumeratos paketus vis labiau integruosime mūsų grupės internetinius, spaudos, kino, knygų ir kitus produktus.“

Kartu su nauju portalo dizainu atsinaujina ir 15min identitetas, kurį lydi ir nacionalinė kampanija. Kaip aiškina 15min rinkodaros vadovas Vaidotas Valantiejus, kampanija atspindi pagrindinį 15min siekį – be skandalingų antraščių ar nereikalingų intrigų skaitytojams pateikti tai, kas yra svarbiausia, be to, padėti nepasimesti naujienų chaose. Naujasis šūkis „Kai rūpi, laikas 15min“ kviečia naujienas skaityti ne priebėgomis, o sąmoningai – skiriant laiko ir dėmesio, kad galėtume ne tik žinoti, bet ir įsigilinti.

15min – pirmasis naujienų portalas Lietuvoje, atsisakęs anoniminių komentarų, ir toliau siekia lyderiauti kokybe. Per pastaruosius kelis mėnesius buvo pristatyta atnaujinta 15min tyrimų komanda, portale nebeliko horoskopų, nebenaudojamos „click bait“ tipo antraštės, turinys adaptuojamas orientuojantis ne į paspaudimus, o į kokybę.

„15min group“, praėjusių metų pabaigoje sujungusi skirtingų savo produktų prenumeratas, šiuo metu turi apie 40 000 prenumeratorių.

„15min group“ yra viena didžiausių žiniasklaidos grupių Lietuvoje, jungianti naujienų portalą 15min, naujienų agentūrą BNS, žurnalus ŽMONĖS, LEGENDOS, JI, leidinių platinimo įmonę „Medipresa“ bei interneto knygyną „perkuknyga.lt“.

„15min group“ priklauso Estijos kompanijai „Postimees Grupp“ (60 proc.) ir Lietuvos kompanijai „4 Bees“ (40 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau