Kas šiandien yra įmonės veidas? Kas jį kuria – produkto dizainas ar žinutė bei jos pateikimas? Kam teikti prioritetą – patirčiai, stabilumui ar inovacijai, kūrybai ir naujausioms technologijoms?
Atidžiau analizuodami vartojimo tendencijas, priemones, kuriomis siekiama pritraukti žmogaus dėmesį, gali apčiuopti paprastų, o tuo pačių genialių įžvalgų. O dar pridėję ir kūrybiškumo akcentą galime skęstančią įmonę paversti rinkos lyderiu.
Šiuos ir daugiau klausimų 15min studijoje aptariame kūrybiškumo konferencijos „What's Next?“ organizatorėmis Marija Pulokaitė ir Živilė Diawara.
Pašnekovės dalijasi ne tik įžvalgomis apie šių dienų verslo tendencijas, bet ir atskleidžia, kokie verslo ir kūrybinių industrijų profesionalai lapkričio 9–10 d. atvyks į Vilniaus menų fabriką „Loftas“ ir pasidalins savo patirtimi su „What's Next?“ dalyviais.